برگزاری همایش آموزشی اعضای گروه پایش و تحلیل طرح مشکات

برگزاری همایش آموزشی اعضای گروه پایش و تحلیل طرح مشکات

همایش آموزشی اعضای گروه های پایش وتحلیل طرح مشکات بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که روز سه شنبه 26 آبانماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد، مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی، مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی وتجهیزمنابع،حمید بنائیان مشاور مدیرعامل و ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت وامور شعب این بانک، درباره کلیات طرح مشکات سخنرانی کردند.
براساس این گزارش تشکیل کارگروه های چهارگانه با محوریت تشریح طرح مشتمل بر وظائف و حیطه کار پایشگران،نحوه مراجعه به شعب،شیوه تکمیل پرسشنامه و آشنائی با نحوه تشخیص فرصتها و تهدیدها همچنین نشست پرسش و پاسخ از مهمترین برنامه های این همایش یک روزه بود.
این گزارش می افزاید طرح مشکات به منظور دستیابی به اهداف وچشم اندازهای بانک کشاورزی از طریق شعب به عنوان واحدهای راهبردی و نقطه اتصال به بازارهای پولی واقتصادی در این بانک اجرا شده است.
لازم به ذکر است تعیین مسیر مناسب برای معرفی جایگاه شعب بانک کشاورزی،رفع مشکلات موجود و همچنین بهبود وضعیت حوزه های مختلف به ویژه تجهیز منابع،اعطای تسهیلات،وصول مطالبات و عرضه سایر خدمات مهمترین رسالت اجرای طرح مذکور به شمار می آید.

قالب دلخواه شما