مدیران بانک ها و صادرکنندگان کشور زیر یک سقف

مدیران بانک ها و صادرکنندگان کشور زیر یک سقف

سومین همایش "خدمات بانکی و صادرات " در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش یک روزه که با برنامه ریزی و میزبانی بانک ملی و مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد، مدیران ارشد بانک ها و صادرکنندگان مشکلات صادرات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، همایش خدمات بانکی و صادرات، با سخنرانی دکتر خاوری مدیر عامل بانک ملی آغاز شد که طی آن گزارشی از همایش و اهداف آنرا تشریح کرد و سپس دکتر غضنفری وزیر بازرگانی ، سخنران کلیدی همایش به تشریح نظام صادراتی در کشور پرداخت .
بر اساس این گزارش، رئیس بانک مرکزی ، معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارایی ، نایب رئیس اتاق بازرگانی و رئیس کنفدراسیون صادرات ایران و رئیس صندوق ضمانت صادرات نیز در این همایش سخنرانی کردند. همچنین مهندس جمشیدی رئیس اداره کل تحقیق و توسعه بانک کشاورزی هم ضمن ارایه مقاله ای به نقش نظام بانکی در حمایت از صادرات اشاره کرد .
این گزارش می‌افزاید؛ دیگر سخنرانان این همایش به ابعاد و جوانب گوناگون صادرات و نقش آن در پویایی اقتصاد کشور پرداختند و پانل تخصصی نیز با حضور مسئولان و دست اندرکاران صادرات در حاشیه همایش برگزار شد.
خاطر نشان می شود همایش خدمات بانکی و صادرات ، هر سال به میزیانی یکی از بانک های کشور برگزار می شود که در سال جاری میزبانی همایش را بانک ملی بر عهده داشت.

قالب دلخواه شما