همایش سراسری پایگاههای مقاومت بسیج بانک در مشهد برگزار شد

همایش سراسری پایگاههای مقاومت بسیج بانک در مشهد برگزار شد

همایش سراسری بسیج بانک کشاورزی ، همزمان با بزرگداشت هفته بسیج ، با حضور مهندس ماهیکار عضو هئیت مدیره ، سردار غیاثی قائم مقام سپاه خراسان ، مهدی بصیرت مدیر ستادی بانک در استان خراسان رضوی و فرماندهان و اعضای پایگاههای بسیج ادارات مرکزی و مدیریت های سراسر کشور از تاریخ سوم الی پنجم آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان خراسان رضوی در روز اول این گردهمایی ، بسیجیان با امام جمعه مشهد دیدارکردند . در این دیدار مدیر ستادی استان خراسان رضوی گزارش مبسوطی از عملکرد بسیج در بانک ارائه داد و در ادامه آیت اله علم الهدی ضمن خوش آمد و تبریک ایام هفته بسیج از اهتمام مدیرعامل و سایر مدیران بانک درباره پاسداشت بسیج و بسیجیان در بانک قدردانی کرد .
امام جمعه مشهد با تشریح رسالت چند گانه تشکیل بسیج ، مقابله با توطئه های مختلف دشمنان به وی‍ژه در حوزه جنگ نرم را مهمترین وظیفه بسیج در عصر حاضرو در دهه چهارم انقلاب برشمرد .
در روز دوم این همایش، مدیرستادی استان خراسان رضوی از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و بسیجیان تجلیل کرد و سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)را تسلیت گفت و سپس سردار غیاثی با تشریح مقاطع مختلف عمر بسیج به بیان وظایف بسیج در دوران جنگ و پس از آن پرداخت و با مهم دانستن تفکر بسیجی در موفقیت های علمی و هسته ای اظهار داشت: افتخار بسیج این است که در کلیه عرصه ها و به خصوص عرصه های علمی و فناوری حاضر است و حرف برای گفتن دارد .
در ادامه مهندس ماهیکار با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و اشاره به سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج با تلاوت آیاتی از قرآن و بیان مقاطعی از تاریخ ، اندیشه تشکیل بسیج را به سالها قبل از انقلاب مربوط دانست و گفت : تجمعات و جلسات قبل از انقلاب که نمودی از بسیج بود زمینه ساز انقلاب شد اما فلسفه متعالی و جدید بسیج از پنجم آذر58 از سوی حضرت امام تبیین شد .
وی با اشاره به اهتمام بسیجیان در اداره جنگ ، وظیفه آنان را در بعد از جنگ خطیر دانست و با بر شمردن تعابیری چون همت و مایه دلگرمی امت و رهبری، بسیج را دیده بان انقلاب و فرهنگ معنویت و دانش بر شمرد .
این همایش با ارائه گزارش عملکرد بسیج در سال گذشته از سوی فرماندهی بسیج بانک خاتمه یافت .
شایان ذکر است در طول برگزاری این همایش علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و زیارت حرم مطهر امام رضا ( ع) ، بسیجیان از مکانهای دیدنی مشهد نیز بازدید کردند.

قالب دلخواه شما