مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی: رشد وتوسعه بخش کشاورزی،مهم ترین هدف تجهیزمنابع در بانک کشاورزی است

مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی: رشد وتوسعه بخش کشاورزی،مهم ترین هدف تجهیزمنابع در بانک کشاورزی است

مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی گفت:جذب منابع در این بانک، با هدف رشدو توسعه بخش کشاورزی صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،آتشی ضمن اعلام این مطلب،به نیازهای بخش کشاورزی از قبیل نیروی انسانی،سرمایه و... اشاره کرد وافزود:با توجه به نظام مالی واقتصادی کشورو بر اساس برآوردهای انجام شده از سوی متخصصان و دستگاه های ذیربط ،نیاز مالی بخش کشاورزی بسیار بالاست و مأموریت اصلی این بانک، تأمین بخش عمده ای از این نیاز است.
مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی خاطر نشان کردتجهیزمنابع به پیشبرد برنامه ها، دستیابی به اهداف و همچنین انجام مأموریت اصلی این بانک کمک فراوانی می کند زیرا جذب منابع مردمی و مصرف آن در بخش کشاورزی می تواند در تحقق اهداف وسیاست های کلان کشور و مأموریت بانک کشاورزی موثرباشد.
وی اتخاذ سیاست ها و راهبردهای مناسب را برای جذب منابع ضروری دانست و متذکر شد،به دلیل اینکه عمده فعالان بخش کشاورزی منابع مالی قابل توجهی را دراختیار ندارند،منابع موجود در این بخش پاسخگوی نیازهای آن نیست از اینرو برای تامین منابع مورد نیاز باید از منابع مردمی کمک بگیریم.
آتشی ارائه خدمات نوین مبتنی بر بانکداری الکترونیک،افزایش کمی وکیفی خدمات و برآورده کردن نیازهای مشتریان را از عوامل موثر در تجهیز منابع معرفی کرد وگفت:اطلاع رسانی از این توانمندی ها وامکانات و همچنین دعوت از عموم مردم برای سپرده گذاری با هدف مشارکت در توسعه بخش کشاورزی،منفعت فعالان بخش کشاورزی،بانک و سپرده گذاران را به دنبال خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه بانک کشاورزی در اجرای سیاست های خود، فقط به دنبال سود نیست و خدمت رسانی و توسعه بخش کشاورزی هدف اصلی این بانک است یادآور شد، استقرار نظام متمرکزبانکداری الکترونیک بانک کشاورزی با عنوان مهر گستر که می توان آن را پیشاهنگ نسل چهارم بانکداری الکترونیک دانست، ابزاری برای خدمت رسانی مناسب به مشتریان و جذب منابع برای بخش کشاورزی است.

وی در بیان راهبردهای تبلیغاتی بانک کشاورزی و ضرورت اطلاع رسانی خدمات نوین این بانک گفت: باید ضمن احترام به اصول و مبانی اعتقادی، با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی وتبلیغاتی موجود، مردم را برای سپرده گذاری و مشارکت در توسعه بخش کشاورزی ترغیب و تشویق کنیم.
این مقام مسئول در بانک کشاورزی به همکاری تنگاتنگ این بانک با رسانه ها وگامهای مثبتی که برای تحقق اهداف تعیین شده برداشته شده است اشاره کرد وافزود: اقدامات اخیر روابط عمومی این بانک در حوزه تبلیغات واطلاع رسانی، از نگاهی نو،هدفمند و درکی ناشی می شود که جلب و تشویق عموم مردم برای مشارکت در توسعه بخش کشاورزی را ضروری می داند.
وی ابراز امیدواری کرد،باارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب،زمینه موفقیت در افزایش جذب منابع مورد نیاز بخش کشاورزی فراهم شود.

قالب دلخواه شما