آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان البرز برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان البرز برگزار شد

مراسم تودیع،تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان البرز با حضورسیف اله اسدالهی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی ،یوسفعلی مهر پویا دبیر کمیسیون هماهنگی بانکها و مدیر شعب بانک ملی استان البرز،ریاست  هیات مدیره بانک کشاورزی وهب متقی نیا،معاون اعتبارات بانک کشاورزی محمد رضا پویافر و هیئت همراه و تعداد ی مقامات استانی و دستگاهای اجرایی و جمعی از مدیران سیستم بانکی و معاونین و روسای شعب و کارکنان بانک کشاورزی استان البرز برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز ، رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت:در سال جدیدبا دو تکلیف مهم مهار تورم و رشد تولید، و نقش و مسئولیت بالای بانک در دستیابی به این مهم ، همه باید ضمن تمرکز راهبردی در حوزه کاری خود برنامه عملیاتی برای تحقق این هدف را تدوین کنیم. وی افزود در این راستا ضمن بکارگیری تمام ظرفیت های خود، باید بدانیم حمایت از کشاورزان و دامداران رسالتی است که برعهده ماست و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم چراکه تامین امنیت، معیشت و رفاه جامعه کشاورزان و روستائیان جزو وظایف اصلی ما است. 

متقی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان البرز از زمره استان‌هایی است که ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی دارد و امیدواریم با کمک همه کارکنان،و با استفاده از تجارب و توانمندی مدیریت جدید این ظرفیت موجود را بیش از پیش فعال کنیم.

رئیس هیات مدیره بانک در ادامه مراسم از تلاش های ارزنده منوچهر رافعی دهکردی در طول 35سال خدمت خود قدردانی کرد و با معرفی شعبان محمودی سرپرست جدید بانک کشاورزی استان البرز ، ضمن اشاره به اهمیت کانون ارزیابان برشايسته‌گزيني و شايسته‌سالاري در انتصابات مديريتي تأکید کرد و برای ایشان در تصدی جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه منوچهر رافعی دهکردی مدیر پیشین شعب بانک در استان البرز طی سخنانی از همکاری و تعامل مسئولان استان با بانک کشاورزی قدردانی بعمل آورد و از همکاری و همدلی تمام پرسنل استان البرز در مسیر تحقق اهداف عالیه بانک و ارتقاء عملکرد استان  تشکر کرد.

این گزارش می افزاید، شعبان محمودی  سرپرست جدید شعب بانک کشاورزی استان البرز با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل بالای این استان در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی و سهم بالای آن در تولیدات کشور اظهار کرد: با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همراهی مقامات استانی و تلاش و همدلی همکاران استان امید است بتوانیم کارنامه عملکردی در خور و شایسته برای استان البرز به ارمغان آوریم .

در پایان ضمن قرائت و اهدای حکم بازنشستگی منوچهر رافعی دهکردی و حکم انتصاب شعبان محمودی سرپرست مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز با اهدای هدایایی از ایشان قدردانی شد .

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما