حضور فعال بانک کشاورزی در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و ماهیگیری

حضور فعال بانک کشاورزی در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و ماهیگیری

هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و ماهیگیری ایران از چهارم تا هفتم آذرماه سالجاری و با حضور80 شرکت داخلی و خارجی از ده کشور دنیا و حمایت مالی بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزِِِی استان هرمزگان ، این نمایشگاه با هدف عرضه توانمندیهای کشور در زمینه شیلات و آبزیان ، توسعه صادرات غیر نفتی ، بسترسازی مناسب تجاری شرکتهای وابسته ، جذب سرمایه گذاریهای ایرانی و خارجی ، کسب اطلاعات و دانش و فن آوریهای روز و بررسی الگوهای مصرف غذاهای دریایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار شد .
بر اساس این گزارش در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بقایی معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ، کریمی رئیس سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان کشوری و محلی حضور داشتند .
این نمایشگاه در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای کیش وبا حضورنمایندگانی از کشورهای ایران ، هند ، بلژیک ، هلند ، یونان ، فرانسه ، ارمنستان ، آلمان ، عراق ، ایتالیا و بلژیک دایر شد.
بانک کشاورزی به عنوان حامی مالی این نمایشگاه و عرضه کننده خدمات ارزی و ریالی و مشاوره در زمینه پرداخت تسهیلات به بخش شیلات و آبزیان ، حضور فعالی دراین نمایشگاه داشت و تعدادی از مسئولان و همکاران از جمله مهندس بهشتی مدیر شعب بانک در استان مازندران و مهندس کائیدی مدیر شعب بانک در استان هرمزگان از غرفه بانک کشاورزی بازدید کردند.
آموزش ماهیگیری با اعطای مدرک معتبر از فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن ماهیگیران ایران ، مسابقه ماهیگیری و جشنواره پخت غذاهای دریایی از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود .

قالب دلخواه شما