بانک کشاورزی بر سکوی دوم پنجمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور ایستاد

بانک کشاورزی بر سکوی دوم پنجمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور ایستاد

پنجمین دوره المپیاد ورزشی ایثارگران سیستم بانکی کشور در مرکز آموزش بانک کشاورزی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی مراسم اختتامیه این المپیاد با حضور دکتر جهرمی مدیر عامل بانک صادرات ، دکتر نوری مدیر عامل بانک رفاه ، مهندس ماهیکار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ، اعضای هیات مدیره بانکهای ملی و توسعه صادرات و عده ای از مدیران بانکهای استان روز پنجم آذرماه در بابلسر برگزار شد .
براساس این گزارش دکتر جهرمی مدیر عامل بانک صادرات در این مراسم ضمن تشکر از همت و تلاش ورزشکاران که در فضای صمیمی با هم به رقابت پرداختند ، ایثارگران را نماد ارزشهای دفاع مقدس برشمرد و نقش آنها را در تعالی این ارزشها بسیار حائز اهمیت دانست .
از دیگر سخنرانان این همایش دکتر نوری مدیرعامل بانک رفاه بودکه طی سخنانی ایثارگران را الگوهای ارزشی نظام بانکی برشمرد و انعکاس این دلاوری ها و ایثارگری را به نسل امروز را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست .
درادامه جمالوندی رئیس کمیته ایثارگران سیستم بانکی نیز طی سخنان کوتاهی جایگاه والای ایثارگران در سیستم بانکی را رفیع و ارزشمند توصیف کرد .
این گزارش می افزاید ، این المپیاد در رشته های : ترتیل ، حفظ و قرائت قرآن ، دوومیدانی ( ویلچررانی ، دوومیدانی 300 متر قطع عضو ، دوومیدانی 1500 متر ) ، تنیس روی میز ، شطرنج ، ورزشهای رزمی ، شنا ( قطع عضو ) ، شنا استقامت ، فوتسال و والیبال برگزار شد که در مجموع رقابتهای تیمی ، تیم بانک ملی به مقام اول رسید و بانک کشاورزی مقام دوم را به خود اختصاص داد و بانک ملت به مقام سوم پنجمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور رسید .

قالب دلخواه شما