برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی ادارات کارگزینی بانک ها

برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی ادارات کارگزینی بانک ها

دویست و چهل و یکمین جلسه کمیسیون هماهنگی ادارات کارگزینی بانک ها به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش اداره کل امور کارکنان بانک کشاورزی در این جلسه که با حضور روسای ادارات ، معاونان و عده ای از کارشناسان ادارات کارگزینی و امور کارکنان بانک ها هشتم آذرماه تشکیل شد، منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک به شرایط ویژه کنونی در نظام اداری کشور و اثرات آن در نظام اداری سیستم بانکی که ناشی از الزامات قانونی مدیریت خدمات کشوری است اشاره کرده و ایفای نقش موثرتر این کمیسیون در هماهنگی با مراجع ذیربط و تدوین دستور العمل های اجرایی منطبق با قانون مدیریت خدمات کشوری در سیستم بانکی را خواستار شد.
وی افزود: افزایش بهره وری موضوع اصلی بانک ها در حوزه اداری است زیرا وقتی بهره وری به عوامل خرد تجزیه می شود بیشترین نقش را کارکنان به عهده دارند. بنابراین روابط داخلی بانک و ارتباط بانک با کارکنان بایستی بازتعریف شود.
در ادامه این جلسه ؛ تقسیم بندی جدید مناطق محروم و اثر آن در برقراری مزایای مناطق محروم و سایر موارد دستور کار ، بررسی شد.
این گزارش می‌افزاید: جلسات کمیسیون هماهنگی ادارات کارگزینی بانک ها هر ماه به میزبانی یکی از بانک ها تشکیل می شود که جلسه آذر ماه آن به میزبانی اداره کل امور کارکنان بانک کشاورزی در باشگاه الهیه این بانک تشکیل شد.

قالب دلخواه شما