تجلیل روابط عمومی بانک کشاورزی از همکاری امانتدار

تجلیل روابط عمومی بانک کشاورزی از همکاری امانتدار

اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی،از خانم میترا توفیقی کارمند اداره کل امور کارکنان این بانک تجلیل وقدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی ، عبدالله سلیمانی سرپرست این اداره کل با اهدای یک لوح قدردانی، از امانت داری و رفتار اخلاقی،انسانی وی تشکر کرد .
در بخشی از این لوح قدردانی چنین آمده است : « امانتداری و رفتار اخلاقی وانسانی شما در عودت دادن 274 میلیون تومان اوراق مشارکت مفقوده به صاحب آن ،الگو و سرمشقی است برای همکارانتان در خانواده بزرگ بانک کشاورزی ویقیناً این اخلاق حرفه ای به ترویج و اشاعه رفتارهای اسلامی و انسانی و قوام سنت ها وباورهای دینی در جامعه منجر می شود.
امانت داری شما را ارج می نهیم و به رسم وظیفه،از رفتار و عملکرد تحسین بر انگیز آن همکار محترم تشکر وقدردانی می کنیم.»
خاطر نشان می شود میترا توفیقی کارمند اداره کل امورکارکنان این بانک،شانزدهم آبان ماه سال جاری میزان قابل توجهی اوراق مشارکت به ارزش 274 میلیون تومان را که در یکی از معابر تهران یافته بود، با پیگیری از طریق شعبه مرکزی و دفتر مرکزی حراست بانک کشاورزی به صاحبش بازگرداند.
براساس این گزارش، پیش تر هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز از یابنده این اوراق به دلیل پایبندی به اصول اخلاق اجتماعی، امانتداری و همچنین ترویج ارزش های والای انسانی، قدردانی کرده بود.
این گزارش می افزاید،امانتداری به عنوان یکی از ویژگی های اصلی اخلاق حرفه ای و تلاش برای نهادینه سازی واشاعه این سنت اسلامی، همواره مورد توجه کارکنان بانک کشاورزی است.


قالب دلخواه شما