حضور بانک کشاورزی در کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ایران

حضور بانک کشاورزی در کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ایران

کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ایران با هدف پرداختن به جنبه های مختلف حوزه بازاریابی خدمات بانکی و هم اندیشی صاحبنظران ومتخصصان این عرصه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این کنفرانس که به همت جمعی از فعالان عرصه بازاریابی خدمات بانکی، موسسات مالی واعتباری و دانشگاهیان 21 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزارشد،جایگاه بازاریابی،بازارشناسی،حفظ و نگهداری مشتریان خدمات بانکی و جذب مشتریان خدمات بانکی ، به عنوان محورهای اصلی کنفرانس بررسی شد.
این گزارش می افزاید ، دکتر شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در افتتاحیه این کنفرانس سخنرانی کرد و در بخشی از سخنان خود گفت : با اصلاح ساختار بانکی و نظام بانکی ، موضوع و مقوله بازاریابی اهمیت ویژه ای یافته است ، اما تلاش هایی که در این حوزه انجام شده معطوف به داخل بوده است .
براساس این گزارش،بانک کشاورزی در نمایشگاه جانبی این کنفرانس که با هدف ایجاد فرصت مناسب برای معرفی ،ارائه خدمات و دستاوردهای فنی وتخصصی برپا شده بود حضور یافت و دکتر محمد طالبی مدیر عامل این بانک نیز از نمایشگاه مذکور بازدید کرد.
این گزارش می افزاید،ارائه دستاوردهای عملی،تبادل اندیشه های نوین،انتقال تجارب عملی در صنعت خدمات بانکی از دیگر اهداف این این کنفرانس دو روزه است که تا 22 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

قالب دلخواه شما