تجلیل از منتخبان فراخوان مسابقه خلاصه کتاب مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)

تجلیل از منتخبان فراخوان مسابقه خلاصه کتاب مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)

معاونت کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک اداره کل آموزش و بهبود مدیریت  به 14 همکار کتابخوان منتخب ، هدایایی اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این معاونت در پی اجرای سیاست  " کتابخانه را به اتاق همکاران ببریم" کتاب ارتباط با مشتری (CRM) را در 30 صفحه خلاصه کرد و در اختیار همکاران گذارد.
این گزارش می افزاید، معاونت کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک از منتخبان این فراخوان قدردانی کرد و به نفرات اول تا سوم ، بسته آموزش زبان انگلیسی شامل 3 جلد کتاب و 9 عدد لوح فشرده و کارت آموزشی و به دیگر شرکت کنندگان هدایای دیگری اهدا کرد.
منتخبان فراخوان مسابقه خلاصه کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عبارتند از:
1. آقای سید معین الدین حسام کارشناس مدیریت استان فارس
2. آقای محمد حسن فولادیان کارشناس مدیریت استان سمنان
3. خانم زهرا رامه کارمند شعبه مهدی شهراستان سمنان
4. آقای علی ولی پور مسئول شعبه آبیک استان قزوین
5. آقای پژمان ارباب کارشناس مدیریت استان خراسان شمالی
6. آقای هادی یزدانی کارشناس اداره کل آمار و برنامه ریزی
7. آقای ناصر فلاح زاده مدیر گروه بانکداری الکترونیک و بازاریابی استان یزد
8. خانم مریم قاسمی کارمند شعبه گرمسار استان سمنان
9. خانم سیده مریم حسین ثابت کارمند شعبه تهرانسر
10. آقای عبدالقاسم عبداله زاده کارشناس اداره کل وصول مطالبات و اجرا
11. آقای محمد ابراهیم تابنده کارشناس شعبه خنجشت استان فارس
12. آقای جواد حاتمی کارشناس مدیریت استان چهار محال وبختیاری
13. آقای بهنام حکمی کارشناس مدیریت استان چهار محال وبختیاری
14. آقای علی قاسمیان کارشناس مدیریت استان چهار محال وبختیاری
8/چ/9225

قالب دلخواه شما