قدردانی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی

قدردانی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی سعادتی بیشه سری، نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با هوشنگ حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک در استان مازندران، از عملکرد بانک کشاورزی در تأمین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی سعادتی در سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد بانک در راستای حمایت از تولید و امنیت غذایی کشور اظهار داشت: موقعیت ویژه استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور، دارای شرایط خاص و مستلزم حمایت ویژه دستگاه های ذیربط از کشاورزان و تولیدگنندگان بخش است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 1402 توسط مقام معظم رهبری با عنوان« مهار تورم و رشد تولید»، افزود: برای تحقق این امر نیازمند تلاش و کوشش بسیار دستگاه های متولی بخش کشاورزی هستیم و امیدواریم قدم های بلند و موثری را در تحقق این هدف در توسعه بخش کشاورزی و همچنین خودکفایی در محصولات کشاورزی برداریم.

این گزارش می افزاید: در این دیدار، مدیر شعب بانک در استان مازندران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک کشاورزی استان، خواستار کمک و همیاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تشویق و ترغیب بهره برداران و فعالان حوزه کشاورزی برای تمرکز منابع این بخش در بانک کشاورزی، در راستای تحقق تامین مالی سرمایه گذاری های بخش کشاورزی شد.

حیدرنژادیان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح و تبیین اهداف و سیاست های بانک کشاورزی به ویژه برنامه های سال 1402 پرداخت و تصریح کرد: فعالیت تخصصی بانک کشاورزی به عنوان تنها نهاد مالی دولت در بخش کشاورزی همواره در راستای رشد تولید و امنیت غذایی کشور بوده است.

 شایان ذکر است در این دیدار، معاونان مدیریت و رییس شعبه مرکزی بابل، مدیر شعب بانک در استان مازندران را همراهی می کردند.

قالب دلخواه شما