مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی : مشتریان شرکای تجاری بانک کشاورزی هستند

مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی : مشتریان شرکای تجاری بانک کشاورزی هستند

مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی در همایش قدردانی از مشتریان ویژه شعب این بانک درمنطقه کرج گفت : مشتریان، شرکای تجاری بانک کشاورزی هستند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در منطقه کرج ، آتشی ضمن اعلام این مطلب گفت: فعالیت بانک بر مبنای وجوهی است که مشتریان و براساس تعامل دو جانبه در اختیار بانک می گذارند تا مطابق با سیاست ها و برنامه های اقتصادی کشور در طرح ها ی مختلف بخش کشاورزی سرمایه گذاری شود.
وی خدمت به بخش کشاورزی را اولویت اصلی بانک کشاورزی اعلام کرد و آن را افتخاری برای مجموعه کارکنان این بانک دانست .
مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود در باره راه اندازی سیستم مهرگستر به عنوان نسل چهارم بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور سخنرانی کرد.
بر اساس این گزارش، محمد مهدی علیزاده مدیر شعب بانک در منطقه کرج نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های مشتریان شعب این منطقه، به بیان ویژگی ها و ظرفیت های منطقه کرج پرداخت و نظر خواهی از مشتریان را برای ارتقای کمی وکیفی خدمات بانک ضروری دانست.
این گزارش می افزاید همایش قدردانی از مشتریان ویژه بانک کشاورزی در منطقه کرج روز یکشنبه مورخه 22آذرماه سال جاری با حضور مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی وبرنامه ریزی بانکی، مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و معاونان این اداره کل ، مشتریان ویژه و روسای شعب منطقه کرج برگزار شد که لوح یادبود همایش، به مشتریان ویژه اهداء شد .

قالب دلخواه شما