آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت شعب بانک در استان همدان برگزارشد

آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت شعب بانک در استان همدان برگزارشد
آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت شعب بانک در استان همدان صبح روز پنجشنبه یازدهم خرداد ماه با حضور محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استان همدان ، در این مراسم صفدری ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری خواستار تلاش مضاعف مجموعه همکاران در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید شد. صفدری با اشاره به نقش موثر نظام بانکی در مهار تورم و رشد تولید، رعایت انضباط مالی و پرهیز از هرگونه اضافه برداشت از بانک مرکزی را اصلی ترین راهکار مهار تورم دانست. عضو هیأت مدیره بانک، در تشریح نقش حمایتی بانک کشاورزی در تولید، از تجهیز منابع به عنوان ابزار کاربردی برای کمک به رشد تولید به ویژه در بخش کشاورزی یاد کرد.
صفدری با اشاره به نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: امسال باید با تلاش مستمر و مضاعف ضمن بهبود و ارتقای شاخص‌های بانکی، اثرگذاری خود در تولید و بخش کشاورزی را افزایش دهیم.
وی افزود: در سال‌جاری به‌مناسبت نودمین سال تاسیس بانک کشاورزی از طرح‌ها و خدمات نوین بانکی رونمایی خواهد شد.
محسن صفدری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در این مراسم از زحمات حسین محمدبیگی در مدت چهارماه عهده دار بودن سمت سرپرستی بانک کشاورزی استان همدان با اهدای لوح قدردانی دکتر فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک قدردانی کرد. لازم به ذکر است، حسین محمدبیگی در تاریخ یکم خردادماه به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های هوشنگ حیدرنژادیان، بابک کلانتری با حکم فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک، به عنوان سرپرست مدیریت شعب در استان همدان معرفی شد.

در پایان آیین تکریم و معارفه سرپرست شعب بانک کشاورزی استان همدان، بابک کلانتری در معیت محسن صفدری از شعبه ممتاز ارزی - ریالی شهید نفیسی همدان بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کردند.
قالب دلخواه شما