دیدار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با خانواده شهید اکبری (مدیرعامل شهید بانک کشاورزی)

 دیدار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با خانواده شهید اکبری (مدیرعامل شهید بانک کشاورزی)

در آستانه نودمین سالروز تاسیس بانک کشاورزی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این بانک به همراه مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، با خانواده شهید حسین اکبری (مدیرعامل شهید بانک کشاورزی که در هفتم تیرماه 1360 به شهادت رسید) دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، فداکاری ها و رشادت های شهدا و جامعه ایثارگران و ازخودگذشتگی خانواده های بزرگوار آنان را ستودنی و شایسته قدردانی دانست.

وی افزود: باید سیره و سیاق حیات و ممات شهدای گرانقدر را سرلوحه اعمال و افکار خود قرار دهیم و برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های مقدس انقلاب، به منش والا، روح بزرگ و زیست متعهدانه آنان تمسک جوییم.

فرخ نژاد همچنین شهيد حسین اكبری را به عنوان تنها مديرعامل شهيد در نظام بانكی كشور، مایه افتخار کارکنان بانک کشاورزی دانست .

بر اساس این گزارش، وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی نیز ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، نقش ایثارگری و فداکاری شهدا در به ثمر رسیدن این انقلاب و پایداری، ثبات و امنیت کشور را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم؛ فلذا وظیفه یکایک ماست تا ادامه دهنده راه آنان،  پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی و میراث دار خون شهدا باشیم.

شایان ذکر است بانک کشاورزی به مناسبت 21 خرداد و نودمین سالروز تاسیس خود، روزهای این هفته را نامگذاری و نخستین روز را با عنوان «روز قدردانی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران» نامگذاری کرده است.

این گزارش می افزاید: شهید حسین اکبری در سال 1360 مدیرعامل بانک کشاورزی بود و در هفتم تیرماه همان سال، در اقدام تروریستی منافقان در واقعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قالب دلخواه شما