سفته الکترونیکی، خدمت جدید بانک کشاورزی

سفته الکترونیکی، خدمت جدید بانک کشاورزی

همزمان با نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، خدمت سفته الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان، در سبد خدمات غیر حضوری این بانک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، از این پس مشتریان این بانک با داشتن حداقل یک حساب فعال و امضای دیجیتال در بانک کشاورزی، می توانند از مزایای این خدمت بهره مند شده و در هر ساعت از شبانه روز به هر مبلغی که نیاز دارند، سفته خریداری و صادر کنند.

بر اساس این گزارش، تمام مراحل  صدور، دریافت، ضمانت، پشت نویسی و تسویه سفته به صورت الکترونیکی قابل انجام است.

 این گزارش می افزاید، صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست، صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی، امنیت بالا و عدم امکان جعل سفته الکترونیکی، داشتن کد شناسایی منحصر به فرد، امکان خرید سفته به مبلغ مورد نیاز و مشخص، اعتبار همیشگی سفته پس از صدور آن و اعتبار در مراجع قضایی با توجه به برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای سفته الکترونیکی است.

شایان ذکر است، امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتری بانک برای سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه تسهیلات در بانک کشاورزی و امکان خرید سفته دیجیتال برای وثیقه خرید اعتباری جزو کاربردهای این خدمت جدید بانک کشاورزی است.

قالب دلخواه شما