آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه بانک کشاورزی در شهر رضوان استان سمنان

آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه بانک کشاورزی در شهر رضوان استان سمنان

آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه بانک کشاورزی در منطقه ی رضوان شهرستان میامی در چهارمین روز از هفته گرامیداشت نودمین سالگرد تاسیس بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاحیه این ساختمان که فرماندار شهرستان میامی – امام جمعه شهر کالپوش – بخشدار و شهردار و اعضای شورای شهر رضوان و تعدادی از مشتریان بانک حضورداشتند، ابتدا مهندس کیومرثی مدیر شعب بانک در استان طی سخنانی ضمن عرض تبریک نودمین سالگرد تاسیس بانک افتتاح ساختمان جدید شعبه رضوان را در ایام گرامیداشت نودمین سال تاسیس بانک به فال نیک گرفت و اظهار داشت: نود سال خدمت و همراهی و توسعه بخش کشاورزی افتخاری بزرگ برای بانک کشاورزی است و تمام تلاش بانک کشاورزی این است که با بهترین خدمات و امکانات و برخورد خوب با مشتریان در خدمت مردم عزیز استان باشد.
ایشان در ادامه افزود: از افتخارات ما در بانک کشاورزی اینست که بهترین مشتریان ما در بانک ،کشاورزان عزیز هستند ؛ بانک کشاورزی متعلق به همه مردم ایران و بالاخص به صورت تخصصی متعلق به کشاورزان و دامداران عزیز است و انتظار اینست که مشتریان نیز بانک کشاورزی را حمایت کنند تا انشاله بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.
در ادامه حجه الاسلام معصومی امام جمعه شهر کالپوش ضمن تشکر و قدردانی از احداث ساختمان شعبه نودمین سال تاسیس بانک را تبریک گفتند و سخنانی را در خصوص رازداری – مداراکردن با مردم و صبور بودن در مشکلات و سختی ها یاداوری کردند.
علیرضا آشوری فرماندار شهرستان میامی نیز ضمن عرض تبریک نودمین سالروز تاسیس بانک از زحمات مسئولین بانک کشاورزی و بالاخص همراهی و تعامل خوب مهندس کیومرثی مدیر استان تقدیر و تشکر کردند و طی سخنانی اظهار داشت:کارمندان بانک ، انسانهای شریفی هستند و شاهد زحمات شبانه روزی بانک کشاورزی در روستاها و مناطق محروم هستیم.
فرماندار شهرستان میامی در ادامه از شورای شهر و شهردار و مقامات محلی و مردم منطقه خواستند بانک کشاورزی را حمایت کنند و اظهار امیدواری کردندطی چند ماه اتی شاهد ارتقای درجه شعبه رضوان باشیم.


قالب دلخواه شما