بازدید سرپرست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان از پارک علم و فناوری زاهدان

بازدید سرپرست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان از پارک علم و فناوری زاهدان

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، با شعار؛ بانک کشاورزی، حامی کشاورزی دانش بنیان، سرپرست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، معاون خدمات بیمه ای و جمعی از همکاران، از پارک علم و فناوری استان بازدید و با مدیریت مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر شیهکی تاش در این دیدار، ضمن ارائه گزارش از فعالیت های پارک علم و فناوری استان، بیان کرد؛ تنها یازده درصد از واحدهای فعال پارک علم و فناوری، شرکت های فعال در بخش کشاورزی هستند و افزود؛ این میزان با توجه به ظرفیت های بی بدیل موجود در استان، رضایت بخش نیست.

شیهکی اظهار امیدواری کرد؛ استقرار واحد های فناورانه حوزه کشاورزی با حمایت و تأمین مالی بانک، منجر به رشد و توسعه پایدار بخش کشاورزی استان گردد.

دکتر مبصری مقدم نیز طی این دیدار، بر آمادگی کامل بانک کشاورزی، برای حمایت از طرح های دانش بنیان و استارت آپ ها تأکید کردند و تعامل و هم افزایی بانک، پارک علم و فناوری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی بخش، را کلید اصلی توسعه صنعت کشاورزی و تکمیل زنجیره های ارزش موجود در استان از جمله؛ پرورش دام و طیور، آبزی پروری و گیاهان دارویی، برشمرد.

قالب دلخواه شما