نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: خدمت به کشاورزان، از افتخارات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:  خدمت به کشاورزان، از افتخارات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی است.

آیت اله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در دیداری که به مناسبت "هفته جهاد کشاورزی" و "نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی" با ریاست سازمان جهاد کشاورزی و سرپرست مدیریت شعب بانک کشاورزی استان داشت، خدمت به کشاورزان را از افتخارات مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، صبح روز چهارشنبه، 24 خرداد ماه، نشست اختصاصی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، با ریاست سازمان جهاد کشاورزی، سرپرست مدیریت شعب بانک کشاورزی و سایر مدیران مجموعه جهاد کشاورزی استان به مناسبت "هفته جهاد کشاورزی" و "نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی" برگزار شد.

طی این نشست آیت اله محامی ضمن استماع گزارش اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی استان، نقش مجموعه سازمان، ادارات کل و بانک کشاورزی را در استان بسیار خطیر و حیاتی برشمرد و افزود، مدیران این مجموعه می بایست مرتباً عملکرد خود را پایش نمایند و در هر لحظه به دنبال بهبود وضعیت معیشت، امنیت غذایی مردم و هموار ساختن مسیر رشد و تعالی بخش، باشند.

این گزارش می افزاید؛ در بخشی از این نشست، محمد مبصری مقدم، سرپرست مدیریت شعب بانک کشاوزی استان، به تشریح نقش بانک کشاورزی در اقتصاد کشاورزی استان پرداخت و بیان داشت؛ شعب این بانک از ابتدای سال گذشته تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری، بیش از 17 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات به 13 هزار متقاضی پرداخت کردند که از این میزان؛ مبلغ 3 هزار و 590 میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18، مبلغ 2 هزار و 860 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 16 کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، مبلغ 302 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار، مبلغ 432 میلیارد ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون و 5 هزار و 500 میلیارد ریال نیز در قالب کمک های فنی اعتباری و سایر پرداختی ها با اولویت طرح های کشاورزی، پرداخت شده است.

مبصری افزود؛ بانک کشاورزی استان، در راستای حمایت از بنیان خانواده، ازدواج و فرزندآوری، در مدت زمان مذکور؛ مبلغ 3 هزار و 135 میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری به زوج های جوان پرداخت کرده است.

سرپرست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، در پایان سخنان خود، با اشاره به اقدامات بانک کشاورزی در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی، تکمیل و احداث دو مدرسه شش کلاسه در چاه اسحق دلگان و ملکی هیرمند و یک مدرسه هفت کلاسه در گوردر سرباز، احداث پایگاه اورژانس جاده ای در نوک آباد خاش و احداث یک واحد تسهیلات زایشگاهی در ده پابید خاش، را از جمله ی این اقدامات، برشمرد.

قالب دلخواه شما