فرشید فرخ نژاد در دیدار با مدیران صنایع غذایی اعلام کرد: آمادگی بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان

فرشید فرخ نژاد در دیدار با مدیران صنایع غذایی اعلام کرد: آمادگی بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان

مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با برخی از مدیران شرکت های فعال در زمینه صنایع غذایی و تبدیلی کشور،  به زیرساخت ها و ظرفیت های این بانک در حوزه خدمات بانکی اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان  آمادگی کامل دارد.

 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،  فرخ نژاد صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، با اعلام مطلب فوق افزود: بانک کشاورزی برای تقویت بنیان‌ بازار محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره ارزش محصولات غذایی از مزرعه تا سفره، اقدامات حمایتی متعددی را انجام داده است.

وی به سابقه حمایتی این بانک از صنایع غذایی و تبدیلی با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و همچنین تأمین نیازهای داخلی، اشاره و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در ایفای مسئولیت ها و تعهداتش در قبال بخش کشاورزی بر تداوم این حمایت ها در چارچوب ضوابط، مقررات و قوانین بانکداری تأکید دارد.

فرخ نژاد با بیان اینکه بانک کشاورزی علاوه بر خدمات و حمایت های تسهیلاتی، ظرفیت ها و امکانات مناسبی را در زمینه ارایه سایر خدمات بانکی دارد، بر ضرورت توسعه تعامل فعالان صنایع کشاورزی و غذایی با این بانک در زمینه‌ خدمات بانکی تأکید و خاطر نشان کرد: خدمات و ظرفیت های بانکداری شرکتی بانک کشاورزی، فرصت و زمینه مناسبی برای توسعه این تعاملات است و شرکت های فعال در این عرصه می توانند متناسب با نیازهای خود، از این امکانات و خدمات در قالب بسته های خدمات بانکی استفاده کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و نقشی که در تأمین و تحکیم امنیت غذایی کشور دارد، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای فعالان صنایع کشاورزی به ویژه صنایع غذایی است تا ضمن انتقال تجربیات و این دستاوردها، زمینه رشد و اعتلای این صنعت را فراهم آورند.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه، در راستای توسعه تعاملات و بررسی راهکارهای عملیاتی همکاری های دوجانبه بین این بانک و فعالان صنایع غذایی، ضمن بازدید از نمایشگاه با مدیران برخی از این شرکت ها دیدار و گفت ‌وگو کرد.

این گزارش می افزاید، سی امین  نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است و تا بیست و نهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه در سالن خلیج فارس، در این نمایشگاه حضور دارد و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ پاسخگوی مراجعان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

قالب دلخواه شما