مدیر عامل بانک کشاورزی: طرح مشکات بانک کشاورزی یک طرح هدف گرا است

مدیر عامل بانک کشاورزی: طرح مشکات بانک کشاورزی یک طرح هدف گرا است

جلسه هماهنگی و بررسی پیشرفت طرح مشکات در استانها از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با کلیه مدیریتها طبق برنامه زمان بندی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این جلسه با حضور مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، بنائیان مشاور مدیرعامل ،‌ مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع ، محمدابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب و کارشناسان مرتبط با این طرح برگزار و در هر مرحله با حدود 8 استان ارتباط تصویری برقرار و حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در روز دوم دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک ضمن حضور در جلسه مطالبی را بیان کرد. دکتر طالبی گفت : طرح مشکات برگرفته از یک ایده کلی و عمومی است که در اجرای این طرح، سطوح مختلف مدیریتی نیازمند اطلاعات،دانش ومهارت های زیادی هستند.
مدیرعامل بانک کشاورزی،شعبه را یک هویت اقتصادی دانست و افزود:هدف اصلی اجرای طرح مشکات آن است که نشان دهیم برای شعبه و رئیس شعبه ارزش وجایگاه ویژه ای قائلیم و بر این اعتقادیم که روسای شعب به عنوان مدیر یک هویت اقتصادی، همانند سایر مدیران سطوح مختلف بانک نیازمند آن هستند که مشاورانی را در کنار خود داشته باشند.
وی درباره نقش مشاوران در طرح مشکات گفت: نبودن زمان کافی برای پرداختن به موارد فراتر از امور جاری شعبه،یکی از مسائلی است که روسای شعب با آن مواجه هستند. مشاوران ضمن پر کردن این خلاء، با مطالعه وضعیت و ظرفیت های اقتصادی شعب ، مشتریان را شناسایی و باآنان ارتباط برقرار می کنند. بنابراین مشاورانی که در این طرح پیش بینی شده اند، باید با توجه به جایگاهی که برای آنان نظر گرفته شده است عمل کنند.
دکتر طالبی با بیان اینکه رئیس شعبه، تعیین کننده اصلی شعبه است و مشاوران طرح مشکات یاران او محسوب می شوند تصریح کرد:حضور مشاوران در شعب دلیلی بر ناتوانی روسای شعب در انجام امور نیست بلکه حضور آنان موجب ارزش آفرینی در مدیریت یک شعبه است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی جذب بیشتر مشتری،میزان ارتباط با مشتری و افزایش تنوع خدمات در شعبه را از شاخص های موفقیت طرح مشکات وحضور مشاوران این طرح در شعب معرفی و تأکید کرد:طرح مشکات یک طرح تشریفاتی نیست بلکه طرحی هدف گرا است که اهداف کمی را دنبال می کند.
مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد اجرای مناسب این طرح، ضمن تحقق اهداف پیش بینی شده و دستیابی به نتایج مناسب، سربلندی بانک کشاورزی را به دنبال داشته باشد.
بر اساس این گزارش طرح مشکات به منظور دستیابی به اهداف وچشم اندازهای بانک کشاورزی از طریق شعب به عنوان واحدهای راهبردی و نقطه اتصال به بازارهای پولی واقتصادی در این بانک اجرا شده است و تعیین مسیر مناسب برای معرفی جایگاه شعب بانک کشاورزی،رفع مشکلات موجود و همچنین بهبود وضعیت حوزه های مختلف به ویژه تجهیز منابع،اعطای تسهیلات،وصول مطالبات و عرضه سایر خدمات مهم ترین رسالت اجرای آن به شمار می آید.
با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته طی این دو روز کلیه مدیران استانها ضمن استقبال از این طرح و اعلام آمادگی برای اجرای طرح خواستار پیگیری مناسب نتایج حاصل از آن شدند.

قالب دلخواه شما