بازدید عضوهیات مدیره بانک از مدیریت و شعب استان گلستان و مذاکره با تولیدکنندگان بزرگ استان

بازدید عضوهیات مدیره بانک از مدیریت و شعب استان گلستان و مذاکره با تولیدکنندگان بزرگ استان

ناصر سیف اللهی عضو هیات مدیره بانک و الله داد محمدی مفرد سرپرست معاونت بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک با سفر به استان گلستان ضمن بازدید از شعب بانک در این استان و دیدار و گفت و گو با همکاران، از چند شرکت بزرگ تولیدی بازدید و درباره گسترش تعاملات با هدف جذب منابع، مذاکره و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی، سیف اللهی و محمدی مفرد در این سفر با حضور در همایش روسای شعب استان، برنامه های بانک در حوزه تجهیز منابع را تشریح و بر لزوم توجه جدی، تلاش مضاعف و بکارگیری تمام ظرفیت ها برای تحقق اهداف و برنامه های بانک تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، عضوهیات مدیره بانک و سرپرست معاونت بازاریابی و هماهنگی امور شعب در بخش دیگری از این سفر ضمن حضور در آیین افتتاح باجه تاتار در شهرستان رامیان، با حضور در شعب گرگان، قابوس گنبد، گنبد و خان ببین، از نزدیک با همکاران دیدار و تبادل نظر کردند.

این گزارش می افزاید: بازدید از شرکت زنجیره تولید مرغ پیگیر، کارخانه رب گوجه فرنگی دلند، شرکت نگین دانه صحرا، پنیر صباح، شرکت گل سم و دانشگاه علوم پزشکی گرگان و گفت و گو درباره راهکارهای گسترش تعاملات و تمرکز حساب ها، از دیگر اقدامات سیف اللهی و محمدی مفرد در جریان این سفر بوده است.

قالب دلخواه شما