عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبر داد: راه اندازی نرم افزار نظارت در بخش مالی بانک کشاورزی

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبر داد: راه اندازی نرم افزار نظارت در بخش مالی بانک کشاورزی

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: تا فروردین ماه سال آینده نرم افزار نظارت در بخش مالی این بانک برای شفاف سازی صورت های مالی راه اندازی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،نظری در شورای هماهنگی مدیران این بانک ضمن اعلام مطلب فوق، به لزوم را ه اندازی نرم افزار های نظارت در بخش مالی و لزوم همکاری قسمت های مختلف بانک اشاره کرد و افزود: این نرم افزار برای شفاف سازی صورت های مالی، در فروردین ماه سال89 راه اندازی خواهد شد و به همین منظور،تشکیل جلسات منظم و منسجم برای ایجاد همدلی و هماهنگی با هدف پیشبرد این دستاوردها ضروری است.
وی برگزاری نشست های عمومی برای ایجاد همدلی و هماهنگی میان مدیران بانک را مثبت ارزیابی کرد گفت: این نشست ها مسیرهای نا هموار و پر دردسر را هموارخواهد کرد و با ایجاد همدلی و هماهنگی میان مدیران، به برنامه ریزی منسجم و دستیابی به اهداف مطلوبی منجر خواهد شد.
نظری افزود: با وجود اینکه بانک کشاورزی خدمات بانکی را همچون سایر بانک ها ارائه می دهد، اما تفاوت اساسی آن با سایر بانک ها این است که بسیاری از مسئولیت های دولت برعهده این بانک است و کارکنان بانک کشاورزی باید با دو برابر توان خود کار کنند که این امر از ماهیت بخش کشاورزی به عنوان اصلی ترین زمینه فعالیت آن ناشی می شود.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به ورود قریب الوقوع حدود 700 نفر نیروی انسانی جدید به این بانک گفت:این امر، مسئولیت هیئت مدیره و مدیران را در ارتباط با نگهداری آینده و فرهنگ 78 ساله این بانک سنگین تر می کند.
نظری یاد آور شد، این نیرو ها به عنوان سرمایه انسانی بانک، اهمیت بالایی دارند و با شناسایی و استفاده بهینه از آنان می توان توانمندی آنان را برای پیشبرد اهداف بانک بسیار بالا برد.
این مقام مسئول در بانک کشاورزی با اشاره به را ه اندازی شرکت فن آوری های نوین کشاورزی در بخشIT به عنوان یکی از دغدغه های اصلی افزود: با تلاش های انجام شده این نرم افزار بومی شد و انتظار می رود با توجه به توان نیرو های بانک، در آینده جایگاهی ویژه و بالاترین رده را در نظام الکترونیکی کشور به دست آورد.
وی اضافه کرد: با برنامه ای که داریم، حدود نیمی از کارکنان بخش ITمی توانند جایگزین نیروهای خارج از کشور شوند تا در بخش نرم افزاری شاهد توسعه خدمت رسانی باشیم.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی فرهنگ سازی را از عوامل ضروری در پیشبرد اهداف بخش IT دانست و ابراز امیدواری کرد، با تشکیل جلسات مداوم و منظم علاوه بر اطلاع رسانی، از توان و مشارکت مدیران برای حرکت آینده بانک استفاده کنیم.



قالب دلخواه شما