عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبرداد: اهتمام بانک کشاورزی درپرداخت تسهیلات به بنگاه های زودبازده

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبرداد: اهتمام بانک کشاورزی درپرداخت تسهیلات به بنگاه های زودبازده

داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به بنگاه های زودبازده اهتمام ورزیده است و به همین دلیل رئیس جمهوری از مجموعه کارکنان این بانک قدردانی کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،ماهیکار ضمن اعلام این خبر به تفاوت های اعتبارات کشاورزی و وزارتی اشاره کرد وافزود: در بانک های تخصصی به ویژه کشاورزی،اعتبار گیرنده و اعتبار دهنده باید متخصص باشند و امروز یکی از افتخارات این بانک،وجود نیروی متخصصی است که در سراسر کشور به بخش کشاورزی خدمت می کنند.
وی تعیین خط مشی اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی را از جمله نوآوری های این حوزه معرفی کرد و گفت:با توجه به سیاست های مصوب نظام بانکی کشور،خط مشی نظارت بر طرح های قدیمی،جدید،فاقد توجیه اقتصادی و .. ارائه شده است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی اضافه کرد: طرح های ارزی این بانک در حوزه تخصصی کشاورزی به ویژه طرح های راکد و بلاتکلیف، در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، بررسی خواهند شد.
مهندس ماهیکار از به روز شدن دستورالعمل های اعتباری سال های گذشته،تدوین دستورالعمل مربوط به خشکسالی و همچنین محول شدن مسئولیت شورای هماهنگی وصول مطالبات نظام بانکی کشور به بانک کشاورزی خبرداد و یادآورشد، با وجود بروز خشکسالی جدی در 5 استان کشور و به صورت موردی در دیگر استان ها،شاخص های عملکرد این بانک مثبت ارزیابی شده است.

قالب دلخواه شما