انتشار نسخه جدید اپلیکیشن « باران» بانک کشاورزی با خدمات و قابلیت های بیشتر

انتشار نسخه جدید اپلیکیشن « باران» بانک کشاورزی با خدمات و قابلیت های بیشتر

بانک کشاورزی با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سهولت و سرعت دسترسی مشتریان به خدمات بانکی غیرحضوری، نسخه جدید اپلیکیشن بانکداری دیجیتال «باران» را با خدمات و قابلیت های بیشتر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اپلیکیشن باران که پیشتر با خدماتی نظیر احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری، دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند(حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، موجودی و صورتحساب، همزمان با نودمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی رونمایی شده بود، با افزودن 11 قابلیت کاربردی دیگر در قالب نسخه جدید منتشر شد.

بر اساس این گزارش، قابلیت ها و خدمات جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی شامل مدیریت تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و پرداخت قبوض (قبوض موبایل، تلفن، برق و گاز)، خدمات رمز پویا (استعلام، فعالسازی، غیرفعالسازی و رفع انسداد)، انسداد کارت، ذخیره و بازیابی داده های پرکاربرد، استعلام پایا و ساتنا، تاریخچه عملیات، گزارش پرداخت، افزودن و حذف حساب و کارت و ارتقا سطح کاربر به سطح 2 به منظور افزایش سقف تراکنش ها (قبل و بعد از لاگین) است.

شایان ذکر است افزودن سایر خدمات فعلی همراه بانک و خدمات کاربردی ارزش افزوده جدید نیز در دستور کار توسعه باران قرار دارد که به تدریج عملیاتی و منتشر خواهد شد.

مشتریان می توانند برای دریافت نسخه جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی،  به آدرس های زیر مراجعه فرمایند:

https://baran.bki.ir برای دریافت نسخه وب اپلیکیشن (PWA)

https://bkidownload.ir/mb/baran.apk برای دریافت نسخه سیستم عامل اندروید

قالب دلخواه شما