عاملیت بانک کشاورزی در اجرای پروژه های کلان ملی و طرح های بشردوستانه

عاملیت بانک کشاورزی در اجرای پروژه های کلان ملی و طرح های بشردوستانه

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به رسالت این بانک در تامین مالی حوزه غذا و دارو و نیز تجارب موفق در بخش ارزی و بین المللی، از آمادگی این بانک برای مشارکت در اجرای پروژه های کلان ملی و طرح های بشردوستانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد با بیان این که اقدامات لازم برای تامین مالی پروژه احداث آزمایشگاه مرجع آب، خاک و سنجش انطباق استانداردهای وارداتی کالاهای گمرکی توسط بانک کارگزار بین المللی، با عاملیت بانک کشاورزی و با همکاری دانشگاه تهران در حال انجام است، گفت: تلاش خواهیم کرد از تمام توان بانک و از تجارب خود برای پیشبرد پروژه های ملی استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی، اعتبار و اعتماد به این بانک در عرصه های بین المللی را نتیجه نود سال قدمت و خدمت صادقانه، تجارب موفق و رسالت بانک کشاورزی در تحکیم پایه های امنیت غذایی دانست و اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از توان بالا و ظرفیت های بانک کشاورزی، گام های موثری برای پیشبرد پروژه های مهم در حوزه غذا، دارو و گسترش بانکداری سبز در کشور برداشته شود.

سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران نیز در این جلسه ضمن گفتگو درباره نحوه تبادلات مالی با بانک کارگزار و پروژه های پیش رو، اظهار امیدواری کرد که انجام این پروژه، دریچه ای برای همکاری های گسترده تر و توسعه تعاملات دانشگاه تهران با بانک کشاورزی در اجرای پروژه های کلان ملی و بشردوستانه باشد.

شایان ذکر است در این جلسه، شهرزاد مشیری و محمدرضا پویافرد معاونان بین الملل و اعتباری بانک کشاورزی، نمایندگانی از دانشگاه تهران و نماینده بانک کارگزار خارجی نیز حضور داشتند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما