هم زمان با هفته دولت صورت پذیرفت: بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های مشارکتی این بانک در استان های زنجان و قزوین

هم زمان با هفته دولت صورت پذیرفت: بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های مشارکتی این بانک در استان های زنجان و قزوین

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی هم زمان با هفته دولت با سفر به استان های زنجان و قزوین، از واحدهای بزرگ تولیدی بخش کشاورزی که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی در این استان ها احداث و یا توسعه و تکمیل یافته اند، بازدید و با فعالان این حوزه در راستای رفع موانع تولید و توسعه تعاملات، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد در سفر به استان قزوین از شرکت کشت و صنعت طلاچین، با ظرفیت تولید سالانه بیش از 6 هزار تن چیپس سیب زمینی، ۵۰ هزار تن فرنچ فرایز و 1400 تن نشاسته سیب زمینی، بازدید و با اشاره به نقش و جایگاه مهم تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی به ویژه متولیان حوزه صنایع تبدیلی در تأمین امنیت غذایی کشور، بر ضرورت گسترش همکاری ها در قالب خدمات بانکداری شرکتی و خدمات ارزی تأکید کرد.

این گزارش می افزاید: شرکت کشت و صنعت طلاچین در حال حاضر برای 800 نفر اشتغال ایجاد کرده است و محصولات این مجموعه به کشورهایی چون عراق، افغانستان، ترکمنستان، عمان، بحرین، قزاقستان، امارات، گرجستان، قرقیزستان، سوریه، روسیه، کویت و... صادر می شوند.

مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین در بازدید از شرکت کشت و صنعت آوین دشت واقع در شهرستان تاکستان که با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی راه اندازی شده است، درباره راهکارهای عملیاتی گسترش همکاری ها و توسعه تعاملات دوجانبه با مدیران این شرکت گفت و گو کرد.

شرکت کشت و صنعت آوین دشت با ظرفیت ۱۶۰۰۰ راس گاو (۶۰۰۰ راس دوشا) و تولید ۸۰ هزار تن شیر در سال، ضمن تامین بخشی از لبنیات سبد خانوارهای ایرانی، برای ده ها نفر ایجاد اشتغال کرده است.

براساس این گزارش، فرخ نژاد در ادامه سفرهای استانی خود در هفته دولت، به استان زنجان سفر کرد و در بازدید از فاز نخست کارخانه خوراک دام و طیور صبامرغ در شهرک صنعتی نوآوران که بخشی از هزینه‌های راه اندازی آن از محل تسهیلات بانک کشاورزی تأمین و پرداخت شده است، اظهار امیدواری کرد با حمایت بانک کشاورزی از تکمیل فاز دوم این واحد تولیدی و افزایش ظرفیت تولید تا 150 هزار تن در سال، گامی موثر در راستای تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور برداشته شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین از گلخانه ۶۰ هکتاری پارلا تجارت امین واقع در شهر هیدج استان زنجان که با استفاده از تسهیلات 4 هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و ضمن اشتغالزایی برای 500 نفر، بخشی از محصول فلفل دلمه ای، گوجه گیلاسی و توت فرنگی آن به کشور روسیه صادر می شود، بازدید و درباره توسعه همکاری ها در راستای گسترش فعالیت های تولیدی، با مدیران این گلخانه گفت و گو کرد.

شایان ذکر است، دیدار با استاندار قزوین، بازدید از شعب بانک کشاورزی در زنجان و قزوین، دیدار و گفت و گو با کارکنان و مشتریان و شرکت در همایش روسای شعب بانک در این استان ها، از دیگر اقدامات فرخ نژاد در سفرهای استانی هفته دولت تا کنون بوده است.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما