سفر مدیر عامل به استان کرمانشاه

سفر مدیر عامل به استان کرمانشاه
فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک کشاورزی روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه به منظور بازدیداز طرح های تولیدی ودیدار و هم اندیشی با همکاران وارد استان کر مانشاه شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان کرمانشاهءفرخ نژاددر این سفرضمن بازدید از شعب و دیدار و گفتگوبا همکارانءاز واحدهای تولیدی و صنعتی بخش کشاورزی نیز دیدن کرد و با فعالان اقتصادی و همچنین مقامات استانی در باره مسائل و مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی این استان و راهکارهای توسعه تعاملات در راستای ارتقای شاخص های اقتصادی استان کرمانشاه به بحث و تبادل نظر پرداخت.
این گزارش می افزاید مدیر عامل بانک در جریان این سفر از شعب گواور،ماهیدشت،کرمانشاه و رجایی بازدیدو با مشتریان و همکاران دیدار صمیمانه بعمل اورد و ضمن بازدیداز شرکت مایز تولید کننده فرآوردهای ذرت دامی و شرکت غرب کارتن تولید کننده انواع کارتن های صنعتی و تجاری و بسته بندی با مدیران این واحدهای تولیدی در باره راهکارهای گسترش همکاری های دو جانبه ،گفتگو و تبادل نظر کردند.شایان ذکر می باشد اله داد محمدی مفرد معاون امور مشتریان و هماهنگی استان ها در این سفر فرخ نژاد را همراهی میکند.
بر اساس این گزارش دیدار با صحرایی استاندار کر مانشاه و گفتگو در باره راهکارهایعلمی توسعه و رفع موانع تولید به ویژه مسائل و مشکلات فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی این استان از دیگر اقدامات مدیر عامل در ملاقات با استاندار کرمانشاه بود. در ادامه این سفر فرخ نژاد از مجتمع بزرگ کشت و صنعت روژین تاک بازدید و ضمن قدردانی از کار آفرینان عرصه صنایع غذایی به لحاظ نقش مو ثری که در تامین امنیت غذایی کشور و جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی ایفامی کنندءاز تداوم حمایتهای بانک کشاورزیاز واحدهاو صنایع وابسته به بخش کشاورزی در چارچوب ضوابط قانونیو متناسب با ظرفیتها و امکانات این بانک خبر داد.
ودر نهایت در پایان یک روز کاری سخت و پر تلاش در راستای توسعه و شناساندن بانک در بطن جامه دیدار دوستانه مدیر عامل بانک با روسای شعب استان و همکاران مدیریت نیز یکی دیگر از دستاوردهای این سفر به استان کرمانشاه بود.که باعث تقویت روحیه و ایجاد شور و شعف خاص در بین تمامی همکاران استان گردید.
قالب دلخواه شما