افتتاح حساب و شرکت در قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی با اپلیکیشن«باران»

افتتاح حساب و شرکت در قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی با اپلیکیشن«باران»

برای شرکت در قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی، می توانید از طریق اپلیکیشن باران بانک کشاورزی به صورت غیر حضوری و از هرکجا که هستید، نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک اقدام کنید.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اپلیکیشن باران با خدماتی نظیر احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری، دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند(حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، موجودی و صورتحساب، مدیریت تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و پرداخت قبوض (قبوض موبایل، تلفن، برق و گاز)، خدمات رمز پویا (استعلام، فعالسازی، غیرفعالسازی و رفع انسداد)، انسداد کارت و ... با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سهولت و سرعت دسترسی مشتریان به خدمات بانکی غیرحضوری راه اندازی شده است.

این گزارش می افزاید: جوایز قرعه کشی بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی شامل 1312 فقره جایزه نقدی یک میلیارد ریالی، 1312کمک هزینه 800 میلیون ریالی خرید خودرو داخلی، 1312 فقره کمک هزینه 300 میلیون ریالی خرید لوازم خانگی، 1312فقره کمک هزینه 200 میلیون ریالی سفرهای زیارتی و میلیارد ها ریال جوایز نقدی دیگر است که مشتریان گرامی می توانند از طریق اپلیکیشن باران و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت در این قرعه کشی 50 هزار تومان با توقف سه ماهه یا 90روز متوالی بوده و هر 50 هزار تومان روزانه یک امتیاز خواهد داشت.

برای دریافت نسخه جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی، به آدرس های زیر مراجعه فرمایید:

https://baran.bki.ir برای دریافت نسخه وب اپلیکیشن (PWA)

https://bkidownload.ir/mb/baran.apk برای دریافت نسخه سیستم عامل اندروید

قالب دلخواه شما