قابلیت های جدید به اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی افزوده شد

قابلیت های جدید به اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی افزوده شد

بانک کشاورزی به منظور تسهیل و تسریع عملیات بانکی و جلب رضایتمندی مشتریان، با افزودن قابلیت های جدید به اپلیکیشن «باران» نسبت به تکمیل و توسعه خدمات غیرحضوری خود اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در اپلیکیشن باران علاوه بر خدمت احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری برای مشتریان جدید، امکان افتتاح حساب جدید بدون احراز هویت بایومتریک مجدد برای افرادی که در این بانک حساب دارند فراهم شده است.

همچنین خدماتی شامل شارژ مستقیم سیمکارت، تغییر حساب پیش فرض کارت، سرویس استعلام شبا و سرویس چک های برگشتی من، به امکانات «باران» افزوده شده است.

بر اساس این گزارش، خدمات دیگر اپلیکیشن «باران» شامل دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند(حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، موجودی و صورتحساب، مشاهده اطلاعات تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و پرداخت قبوض (قبوض موبایل، تلفن، برق و گاز)، خدمات رمز پویا (استعلام، فعالسازی، غیرفعالسازی و رفع انسداد)، انسداد کارت، ذخیره و بازیابی داده های پرکاربرد، استعلام پایا و ساتنا، تاریخچه عملیات، افزودن و حذف حساب و کارت و ارتقا سطح احراز هویت کاربر به منظور افزایش سقف تراکنش های مالی است.

برای دریافت نسخه جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی، به آدرس های زیر مراجعه فرمایید:

https://baran.bki.ir برای دریافت نسخه وب اپلیکیشن (PWA)

https://bkidownload.ir/mb/baran.apk برای دریافت نسخه سیستم عامل اندروید

قالب دلخواه شما