آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرشعب بانک در استان بوشهر ، با حضور وهب متقی نیا رییس هیات مدیره بانک و اله داد محمدی مفرد معاون مدیر عامل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر ،در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات عباس قایدی زاده مدیر سابق استان بوشهر و مدیر فعلی استان فارس، سید محسن نجفی با حکم فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب در این استان معرفی شد .

وهب متقی نیا صبح روز شنبه 20 آبان ماه در این مراسم ، رشد تولید را در گرو مردمی سازی تولید دانست و تأکید کرد: یکی از اولویت های تحقق این امر توجه به موضوع تأمین مالی زنجیره ها است .

وی با بیان  اینکه نقش حمایتی بانک کشاورزی همواره پر رنگ بوده و این بانک افزون بر نیمی از تسهیلات بخش کشاورزی را پرداخت کرده است، یادآور شد: هدف بانک این است که به جای تخصیص تسهیلات جداگانه برای هر یک از حلقه های زنجیره و تزریق نقدینگی مضاعف، با استفاده از ابزارهای اعتباری موجود کل زنجیره را تأمین مالی کرده و ارزش افزوده بالاتری را ایجاد کند.

وی با  اشاره به تخصصی بودن بانک کشاورزی و  ظرفیت های اجرایی این بانک افزود: به منظور تمرکز بر روی زنجیره ها این امکان وجود دارد تا تسهیلات پرداختی سایر بانک ها به بخش کشاورزی، در قالب خط اعتباری در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته و با همان نرخ سود به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود .

رئیس هیات مدیره بانک به  فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دریا محور اشاره کرد و گفت : استان بوشهر با بیش از 700 کیلومتر نوار ساحلی به عنوان یکی از قطب های شیلات کشور به شمار می رود که نشان از  ظرفیت بالای این استان به ویژه در زمینه پرورش ماهی در قفس دارد.

متقی نیا تأکید کرد: بانک کشاورزی امادگی 100 درصدی  برای سرمایه گذاری در این بخش را دارد.

وی با بیان اینکه تمرکز بر تأمین مالی زنجیره ها گردش مالی خوبی را در بانک برقرار خواهد کرد، تصریح کرد: همین امر منابع مالی لازم برای هدایت به سایر بخش ها را نیز فراهم می کند.

متقی نیا افزود : بانک کشاورزی در سال گذشته 188 همت تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به سال قبل از آن 80 همت افزایش یافته است. همچنین در سال جاری نیز تا امروز، بالغ بر 100 همت تسهیلات پرداخت شده و این در حالی است که با وجود همه مشکلات و سختی ها، منابع بانک کشاورزی همسو با نظام بانکی افزایش یافته است .

وی ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران، به اهداف و مأموریت های حرفه ای بانک کشاورزی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد توازن بین فعالیت حرفه ای بانکداری و اجرای مأموریت(منابع و مصارف) هنر ما است؛ به عبارت دیگر همزمان با فعالیت های بانکداری، همواره مقاصد ماموریتی بانک را نیز مدنظر داشته باشیم.

قالب دلخواه شما