سفر مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به استان سمنان

سفر مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به استان سمنان

همزمان با سفر مشاورین وزرا در امور ایثارگران چولکی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به استان سمنان سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی استان سمنان چولکی در بدو ورود با حضور در مدیریت با مدیر و کارکنان مدیریت دیدار و گفتگو کرد .سپس با حضور در منزل شهید یاراحمدی از همکاران شهید استان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات خانواده شهید راهنمایی های لازم را ارائه کردند.
بنا براین گزارش ایشان سپس در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان حاضر و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند و با حضور بر سر مزار شهید یاراحمدی با ذکر فاتحه یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.
همایش ایثارگران و رسیدگی به مشکلات همکاران ایثارگر استان از برنامه های دیگر سفر مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران به استان بود که این همایش با حضور رحیمی نسب مدیرکل دفتر مشاورین وزرا در امور ایثارگران ،داودی مشاور استاندار در امور ایثارگران ،شکرویان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از همکاران ایثارگر استان برگزار شد؛ دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران طی سخنانی ضمن تجلیل، دلجوئی و ابراز خرسندی از مصاحبت و توفیق دیدار با خانواده‌های جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: ارج نهادن به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس از اساسی‌ترین وظایف ما است و بدون هیچ تردیدی خانواده‌های بسیاری در مناطق مرزی درگیر جنگ و عواقب آن شدند.
ایشان هدف سفر مشاوران امور ایثارگران به استان را رسیدگی به مشکلات ایثارگران ذکر کردند و اظهار امیدواری کردند انشالله رضایت این عزیزان کسب گردد .
حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی گفت: یکی از وظایف مهم ما حفظ ارزشهای هشت سال دفاع مقدس است ما باید قدردان ایثارگران باشیم چرا که آنان با ایثار جان و مال خود امنیت و استقلال را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند.
چولکی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران دیگر سخنران این همایش بودند که طی سخنانی گفتند: سخن از ایثار و فداکاری و جانبازی و دلدادگی و دلباختگی است و ما ناتوان هستیم از رشادت سخن بگوییم .
ایشان با اشاره به رشادت‌های شهدای گرانقدر گفتند: شهدای ما خصایص فراوانی داشتند و موفق ترین انسانها در هر جای دنیا اگر گوهر ایثار در وجودشان باشد می توانند فتح الفتوح کنند همانطور که در هشت سال دفاع مقدس ما شاهدش بودیم .
مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران در ادامه به ارائه آماری از تعداد ایثارگران بانک کشاورزی و اقدامات انجام شده در بانک برای ایثارگران پرداختند.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه مهندس کیومرثی مدیر شعب بانک در استان ضمن عرض خوشامدگویی به ارائه آمار ایثارگران استان پرداختند و فولادیان معاون امور مشتریان و فرمانده بسیج استان به ارائه گزارش از اقدامات فرهنگی بانک پرداختندودر پایان جلسه هریک از حضار درخواست و مشکلات خود را بیان کردند و توسط حجت الاسلام و المسلین ثقفی و چولکی راهنمایی های لازم داده شد .
همچنین از تعدادی از همکاران ایثارگر با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

قالب دلخواه شما