مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: ضرورت انجام پژوهش های نتیجه محور و عمل گرا در جهت پویایی فعالیت های بانک

مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: ضرورت انجام پژوهش های نتیجه محور و عمل گرا در جهت پویایی فعالیت های بانک

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و قدردانی از پژوهشگران برتر این بانک برگزار شد، بر ضرورت انجام پژوهش های نتیجه محور تأکید و اجرا و پیاده سازی این نتایج را عاملی در جهت پویایی و شکوفایی فعالیت های بانک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد در این مراسم با بیان این که در بانک کشاورزی تمام فرآیندها باید زمینه ساز افزایش سطح کمی و کیفی خدمات شود و حوزه پژوهش نیز از این قاعده مستثنی نیست، خاطر نشان کرد: هدف نهایی تمام برنامه ریزی ها و اقدامات حوزه پژوهش بانک، از طرح مسئله تا اجرای پیشنهادها، افزایش سطح خدمات بانک و بالا بردن میزان رضایت مشتریان است.

وی ارائه پرسش های مناسب و ترسیم مسیر دستیابی به اهداف را جزء نخستین اقدامات لازم در فرآیندهای پژوهشی بانک دانست و افزود: «دستیابی به موقع به اهداف» یک رکن اساسی در مسیر پیاده سازی نتایج پژوهش ها و اجرای پیشنهادها است که غفلت از آن می تواند اثرات مثبت زحمات پژوهشگران را تا حد زیادی خنثی کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: با این منطق و چارچوب از هرگونه اقدام پژوهشی حمایت می کنیم و در این مسیر، ارتباط دو‌سویه مستمر، مثبت و سازنده میان مدیران عالی بانک و همکاران پیشرو در زمینه پژوهش و ارائه دهندگان پیشنهادات راهبردی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است همزمان با هفته پژوهش، مراسم قدردانی از پژوهشگران برتر بانک کشاورزی و صاحبان بهترین ایده ها در این بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، روسای ادارات و افراد منتخب در حوزه های مربوطه برگزار و طی آن، از پنج نفر از پژوهشگران برتر و پنج نفر از صاحبان برترین ایده ها در نظام پیشنهادات، با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.

قالب دلخواه شما