پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

 پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

بسمه تعالی

 

پیامبر اکرم (ص): «ای فاطمه! بر تو مژده باد؛ که در پیشگاه خداوند مقامی شایسته داری

و در آن مقام برای دوستان و شیعیانت شفاعت می کنی»

« بحارالانوار، ج 76، ص 359»

 

ولادت با سعادت بانوی دوعالم، دخت نبی اکرم(ص)، ام الفضائل، اهل کساء، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به همه محبان و رهروان حضرتش به ویژه زنان گرانقدر سرزمینم و بالاخص بانوان فرهیخته، توانمند، مومن و باتقوای خانواده بزرگ بانک کشاورزی، تبریک و تهنیت عرض می کنم و این مجال را مغتنم شمرده، توفیق تعمق در کرامات و فضائل سیره فاطمی و حرکت در طریق نورانی و پر از مهر و معرفت فاطمه زهرا (س) را از پروردگار بزرگ مسئلت دارم.

فاطمه (س) الگویی تمام عیار از پاکدامنی، تقوا، فرزانگی، تعهد و عطوفت است؛ اسوه ای که در زندگی شخصی، حیات اجتماعی و منش سیاسی، همواره پویا، پرتلاش، مدافع حق و فریادرس مظلومان بوده و از اینرو، راه و روش ایشان همیشه سرمشقی تمام عیار برای همگان به ویژه بانوان شایسته و بزرگوار در تمام شئون زندگی است.

امروز شاهدیم که زنان توانمند، آگاه و پرتلاش کشورمان با تاسی از سیره فاطمی، در تمام عرصه های زندگی فردی و اجتماعی، حوزه های گوناگون علمی، ورزشی، هنری و ... پویا و پیشتاز هستند و علاوه بر این که تلاش می کنند تا در نقش فرزند، خواهر، همسر و مادر، با عطوفت و درایت خود، امید آفرین، تحکیم کننده، آینده ساز و روشنی بخش خانه و خانواده باشند، در زمینه های رشد شخصی و اجتماعی نیز در جایگاه مدیرانی توانمند،کارمندانی متعهد، کارآفرینانی پرتلاش، دانشمندان، اساتید و پژوهشگرانی خردورز، ورزشکارانی سربلند، هنرمندانی خلاق؛ و در یک کلام، به عنوان عضوی ارزشمند و کلیدی در جامعه، خوش می درخشند.  

بانک کشاورزی مفتخر است که از دیرباز کوشیده تا فضایی امن و پویا و فرصت هایی برابر برای رشد و بالندگی بانوان فراهم کند و با ارائه خدمات و طرح های ویژه برای بانوان کشورمان، حامی ایشان در کسب و ارتقای هویت اقتصادی، ایجاد کسب و کارهای پایدار و حل مشکلات معیشتی باشد. همچنین امیدواریم شاهد استقبال بیشتر از سوی بانوان گرامی بانک کشاورزی برای شرکت در فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی باشیم.

مجددا میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک عرض می کنم و از ذات اقدس باریتعالی توفيق می طلبم با تمسک به شفاعت و هدایت بانوی دو عالم، حضرت طاهره معصومه، فاطمه (س) بتوانیم دوشادوش یکدیگر و بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم و سربلندی ایران اسلامی منشا خیر و اثرگذار باشیم.

فرشید فرخ نژاد

قالب دلخواه شما