طاهری بروجنی، در جمع رؤسای شعب استان سیستان و بلوچستان: "بانک کشاورزی همواره در بزنگاه ها و شرایط خاص، همراه و در کنار دولت بوده است."

طاهری بروجنی، در جمع رؤسای شعب استان سیستان و بلوچستان: "بانک کشاورزی همواره در بزنگاه ها و شرایط خاص، همراه و در کنار دولت بوده است."

علیرضا طاهری بروجنی، قائم مقام مدیرعامل بانک، در جمع رؤسای شعب استان سیستان و بلوچستان، بر همراهی و همکاری بانک کشاورزی در شرایط خاص و حیاتی با دولت تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، طاهری بروجنی، قائم مقام مدیرعامل بانک به همراه علیرضا فتحی مقدم ریاست اداره کل بازرسی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. طاهری طی این سفر سه روزه از شعب سطح شهر و منطقه آزاد چابهار  ، کنارک، جکی گور، پیشین، پارود، راسک، نصیر آباد و ایرانشهر و همچنین شعب زاهدان بازدید و با همکاران دیدار و گفتکو کرد.

از دیگر برنامه های این سفر، بازدید از زنجیره ارزش محصولات شیلاتی؛ شامل کارخانه تولید و بسته بندی کنسرو ماهی؛ برند شباب، بازار عرضه محصولات شیلاتی و همچنین مزرعه کشت محصول موز در جنوب استان بود.

قائم مقام مدیرعامل، با حضور در سمینار رؤسای شعب استان، ضمن ابلاغ پیام سلام و تشکر دکتر فرخ نژاد مدیرعامل بانک، گفت: بانک کشاورزی در سال گذشته و در شرایط حساس آزاد سازی نرخ ارز، با ۱۸۸ همت پرداخت تسهیلات  در تمامی حوزه ها به ویژه هدفمندسازی یارانه ها، نقش برجسته ای در پیشگیری از تنش و تنظیم بازار داشت. وی افزود تنها 12 همت از این تسهیلات در بخش تامین نهاده برای مرغداری ها و تأمین خوراک دام‌ و  طیور، پرداخت شده است.

طاهری ضمن اشاره به کاهش اضافه برداشت بانک کشاورزی، گفت  با کاهش 40 همت از اضافه برداشت بانک، نسبت به سیستم بانکی از شرایط مطلوب تری برخورداریم.

قائم مقام مدیرعامل، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزند آوری ،کمیته امداد و بهزیستی را از سایر اقدامات بانک کشاورزی برشمرد که در راستای تحقق برنامه های حمایتی و توسعه ای دولت صورت پذیرفته است.

اوی در پایان از وفاق و همدلی همکاران در این استان تشکر نمود و آن را موجب افزایش راندمان کاری برشمرد.

قالب دلخواه شما