همایش ایثارگران بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

همایش ایثارگران بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

همایش ایثارگران بانک کشاورزی استان بوشهر،صبح روز چهارشنبه 27 دیماه  با حضور حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و لطیف چولکی مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران در سالن مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر ، در ابتدای این همایش سید محسن نجفی سرپرست شعب بانک در استان بوشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان ،به جایگاه شهدا و ایثارگران اشاره و گفت : شهدا و ایثارگران در راه دفاع از میهن ، اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی همه هستی خود را فدا کردند و قدردانی از این ایثار جز با حرکت در مسیر خون شهدا که همان خدمترسانی به جامعه است محقق نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ضمن بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف مهم ما حفظ ارزشهای هشت سال دفاع جانانه  است.

وی همچنین تاکید کرد :ما باید قدردان ایثارگران باشیم چرا که آنان با ایثار جان و مال خود امنیت و استقلال را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند.

لطیف چولکی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران دیگر سخنران این همایش بود که طی سخنانی گفت: سخن از ایثار و فداکاری و جانبازی و دلدادگی و دلباختگی است و ما ناتوان هستیم از رشادت سخن بگوییم.  

مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران همچنین بر ضرورت حل مسائل و مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شاغل در شعب بانک تاکید و به ارائه آماری از تعداد ایثارگران بانک کشاورزی و اقدامات انجام شده برای ایشان  پرداخت و به سوالات و  دغدغه همکاران بخش خصوصی پاسخ داد.

تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های این همایش بود .

گفتنی است لطیف چولکی مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران در سفر به استان بوشهر ضمن شرکت در هم اندیشی ایثارگران  در سازمان امور اقتصادی و دارایی ،ستاد گمرکات استان ،کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و استانداری ، با حضور بر سر مزار شهدا در مراسم غبار روبی قبور شهدا حضور یافت و  همچنین با  خانواده شهید همکار برهانی و کارکنان شعبه مرکزی بوشهر نیز دیدار و گفتگو کرد .

قالب دلخواه شما