به‌ میزبانی بانک کشاورزی؛ جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان لرستان برگزار شد

به‌ میزبانی بانک کشاورزی؛ جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان لرستان برگزار شد
جلسه شورای هماهنگی بانک های استان لرستان با حضور ابراهیمی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صفری راد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ، جناب مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیران بانک های عضو کمیسیون در راستای بررسی عملکرد اعطای تسهیلات استانی ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 8 بهمن ماه 1402 به میزبانی بانک کشاورزی در سالن جلسات این بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان ، در این جلسه ابراهیمی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اهمیت ایام باقی مانده تا پایان سال ، ضمن بیان لزوم گرامیداشت شایسته ایام خجسته دهه فجر ، با توجه به اینکه در آستانه دو رویداد مهم و حیاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرارداریم نقش ویژه و مهم بانک ها را در جلب رضایت مردم با رعایت احترام و تکریم مشتریان و همچنین ایجاد شور و شوق و تحرک برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را با رعایت اصل بی طرفی مور تاکید قرار دادند . ایشان ضمن اشاره به برخی از مسائل و مشکلات سیستم بانکی استان در محدودیت پرداخت تسهیلات ، پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات بند الف تبصره 18 سال 1401، جزء 3 و 4 بند ب تبصره 18 ، تسهیلات ازدواج، فرزند آوری و ودیعه مسکن را با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور و برنامه دولت جزء اولویت های پرداخت تسهیلات بانکها برشمرد . ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، به منظور تکریم و رضایت مردم لزوم تامین نقدینگی و توجه به سرویس دهی منظم دستگاه های خودپرداز را با حساسیت ویژه ای یادآور شد.
بر اساس این گزارش در ادامه جلسه عزت پناه لطیفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این بانک و خیر مقدم به میهمانان ، پرداخت تسهیلات تکلیفی را به عنوان بخشی از وظایف بانک ها که در رضایتمندی مردم بسیار اثر گذار است بیان نموده و با تاکید بر تمرکز وعملکرد پررنگ بانکها در پرداخت تسهیلات تکلیفی ، به این موضوع به عنوان عاملی برای تامین رضایت و بستری برای دلگرمی ، حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات اشاره نمود.
این گزارش می افزاید : مدیران سیستم بانکی استان نیز در این جلسه توضیحاتی در خصوص عملکرد بانک مربوطه در پرداخت تسهیلات تکلیفی و تعهدات تعیین شده ارائه نمودند .
شایان ذکر است در پایان جلسه ضمن تاکید مجدد برتحرک بخشیدن به انتخابات و لزوم آگاهی همه همکاران سیستم بانکی از این مهم ، مصوب شد جلسات آتی کمیسیون هماهنگی بانکها به طور جداگانه به موضوعات بررسی راهکارهای وصول مطالبات بانکها ، بررسی استفاده از سایر روش های تامین مالی بانک ها برای تامین نقدینگی طرح ها و تعیین تکلیف املاک تملیکی بانکها اختصاص یابد.
قالب دلخواه شما