همزمان با اولین روزاز دهه مبارک فجر صورت پذیرفت: سفر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی به استان قم

  • 14 بهمن 1402
  • 07:09
  • قم
همزمان با اولین روزاز دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:     سفر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی به استان قم

به گزارش روابط عمومی استان قم ، محسن صفدری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در اولین روز از دهه مبارک فجر طی سفر به استان قم، در همایش رؤسای شعب ،که در روز پنج شنبه 12بهمن برگزار شد ،شرکت کرد.
عضو هیات مدیره در این همایش طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به موقعیت اجتماعی و فرهنگی استان قم اشاره کرده و وجود نیروی انسانی متخصص و و خبره استان را بعنوان پتانسیل بالقوه و از امتیازات ویژه استان برشمرد.
وی همچنین با اشاره و تاکید بر تعامل و ارتباط سازمانی با تکیه بردانش و تخصص بعنوان اولین ابزار در بانک برای رقابت با سایر رقبا بیان داشت ارتباط و تعامل سازنده بهمراه توانایی های فردی و سازمانی نقش بسزایی در حفظ موقعیت وارتقاء جایگاه سازمانی خواهد داشت که این امر موجب افزایش سهم از بازار در بانک خواهد شد.
صفدری عضو هیات مدیره در ادامه سخنان خود ، ضمن قدردانی از تلاش و عملکرد همکاران استان، خواستارادامه روند رو به رشد و بهبود شاخص های تجهیز منابع و وصول مطالبات و مدیریت منابع و مصارف استان در فرصت باقیمانده از سال شد.
محسن صفدری در بخشی دیگر برضرورت استفاده همکاران از خدمات الکترونیکی و نوین بانک ،تدوین خط مشی بازاریابی و وصول مطالبات بصورت استانی ، و همچنین ارائه پیشنهاد برای ساده سازی روش ها ،که در راستای توسعه بانکداری دیجیتال وهزینه ها ، عدم مراجعات حضوری مشتریان به بانک می شود ، بعنوان برنامه های اولویت دار بانک برشمردوتاکید کرد.
در پایان این همایش از رؤسای شعب منتخب وبرترو همکاران مدیریت با اهدای لوح سپاس ، تجلیل شد.
لازم بذکر است طی این سفر محسن صفدری عضو هیات مدیره ضمن بازدید از شعب مرکزی ، میدان توحید و شهید آیت الله صدوقی با همکاران دیدار و ازنزدیک در جریان نظرات و پیشنهادات همکاران قرار گرفت.


قالب دلخواه شما