همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با حضور معاونین توسعه کسب و کار و بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل برگزار شد .

همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با حضور معاونین  توسعه کسب و کار و بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل برگزار شد .

صادق نوری معاون مدیرعامل در امور توسعه کسب و کار در همایش روسای شعب ضمن تشریح بخشی از اقدامات بانک کشاورزی در توسعه روش‌های نوین کسب و کار ، کارکردها و خدمات سامانه‌های جدید بانک از جمله باران و آسان را تبیین و بر تداوم حرکت بانک کشاورزی در مسیر تحول نظام بانکی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر : در ادامه این همایش اله داد محمدی مفرد معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن بررسی عملکرد شعب استان در شاخص های مختلف به اهمیت نقش صدور ضمانتنامه و lc اشاره و تاکید کرد از تمام ظرفیتهای موجود در استان برای ارائه این خدمات استفاده نمایید .

معاون بازار یابی مدیر عامل بانک ضمن قدردانی از تمامی تلاشهای همکاران در سال جاری بواسطه ی افزایش سرمایه بانک ،گفت : کارکنان باید  خدمات جدید بانک را به خوبی به فروش برسانند  تا بتوانیم سهم از بازار و سهم از سرانه را افزایش داده و فاصله خود با شبکه ی بانکی را کاهش دهیم .

ایشان در ادامه از شعب عسلویه ،بوشهر ،بردخون و نخل تقی بواسطه ی تحقق صد درصدی برنامه تعهدی قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما