معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل گفت: بخش عمده ای از منابع بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی تامین می شود

معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل گفت: بخش عمده ای از منابع بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی تامین می شود

اله داد محمدی مفرد معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب مدیر عامل بانک کشاورزی روز یک شنبه 15 بهمن ماه در آیین افتتاح ساختمان جدید بانک کشاورزی ،ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت : بانک کشاورزی بواسطه ی رسالت عظیم خود در بخش کشاورزی بخش عمده ای از منابع این بخش را تامین می کند.

  به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر : معاون بازار یابی مدیر عامل گفت: بخش کشاورزی نقش ویژه ای در مولفه های اساسی اقتصاد بویژه امنیت غذایی و ارتزاق عمومی مردم دارد و با توجه به اثر گذاری این بخش می طلبد که همه ما کارکنان ، برای سفره ی مردم سربازان پای کاری باشیم

اله داد محمدی مفرد با اشاره به ظرفیت های موجود در استان بوشهر تاکید کرد : برای سرمایه گذاری پایدار و ارزش افزوده ، باید تامین مالی خوبی برای این بانک صورت بگیرد تا با مساعدت به سرمایه گذاران بویژه سرمایه گذاران بخش کشاوری ، ضمن منتفع نمودن آنان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ارزش افزوده گام های موثری برداریم . وی در ادامه از تمام کساانی که از گذشته تا کنون برای احداث این ساختمان جدید تلاش کردند قدردانی نمود . معاون مدیر عامل بانک کشاورزی کشور برای افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر به این استان سفر کرده است.

قالب دلخواه شما