امکان وکالتی کردن حساب و استفاده همزمان از مزایای وام قرض الحسنه طرح احسان در بانک کشاورزی فراهم شد

امکان وکالتی کردن حساب و استفاده همزمان از مزایای وام قرض الحسنه  طرح احسان در بانک کشاورزی فراهم شد

بانک کشاورزی به منظور جلب رضایت مشتریان، امکان وکالتی کردن حساب کوتاه مدت احسان جهت ثبت نام خودروهای مازاد وارداتی و استفاده همزمان از مزایای تسهیلات قرض الحسنه طرح احسان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مشتریان این بانک می توانند تا 18 بهمن ماه به دو روش حضوری و یا غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت طرح احسان و وکالتی کردن آن اقدام و با بلوکه کردن مبلغ 5 میلیارد ریال در این حساب، در سامانه جدید عرضه خودروهای مازاد وارداتی فروش فوری وزارت صمت با زمان تحویل حداکثر سه ماه، ثبت نام کنند.

 براساس این گزارش؛ مشتریان مذکور همزمان می توانند از مزایای تسهیلاتی طرح احسان شامل دریافت تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود صفر و یا 4 درصد بهره مند شوند.

شایان ذکر است به منظور تسهیل روند افتتاح و وکالتی کردن حساب ها در بانک کشاورزی، امکان افتتاح حساب طرح احسان به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باران و امکان وکالتی کردن حساب ها از طریق لینک https://ib.bki.ir/pid186.lmx  فراهم شده است.

این گزارش می افزاید: برای وکالتی کردن حساب در بانک کشاورزی، داشتن شماره حساب نزد این بانک کافی است و نیازی به فعالسازی اینترنت بانک و یا همراه بانک نیست.

اطلاعات بیشتر درباره طرح احسان بانک کشاورزی

قالب دلخواه شما