پویش اخبار دهه فجر : حمایت تخصصی 17هزار و 300 میلیارد ریالی بانک کشاورزی استان بوشهر از بخش کشاورزی تا شروع دهه فجر انقلاب اسلامی

پویش اخبار دهه فجر : حمایت تخصصی 17هزار و 300 میلیارد ریالی  بانک کشاورزی استان بوشهر از بخش کشاورزی تا شروع دهه فجر انقلاب اسلامی

سید محسن نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: شعب این بانک از ابتدای  سال 1402 تا شروع دهه مبارک فجر مبلغ  17.313 میلیارد ریال تسهیلات ،  معادل 95 درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به صورت تخصصی به فعالان بخش کشاورزی پرداخت کرده است  .

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی گفت : شعب این بانک در استان بوشهر از ابتدای سال 1402 تا شروع ایام الله دهه مبارک فجر جمعاً بالغ بر 18.252 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند که از این میزان 95 درصد آن به مبلغ  17.313 میلیارد ریال به صورت تخصصی در زیر بخش های کشاورزی از جمله زراعت ،باغبانی ،دام و طیور ،شیلات و آبزیان ،گلخانه ها ،مکانیزاسیون ،آبیاری تحت فشار ،صنایع تبدیلی و ... سرمایه گذاری شده است .

وی تاکید کرد : نسبت تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان به بخش کشاورزی در سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته حدود 12 درصد رشد داشته است .

ایشان همچنین گفت :  بانک کشاورزی استان بوشهر با هدف تقویت زیر ساخت های تولیدی بخش کشاورزی و صنایع وابسته ،همچنان پرداخت تسهیلات سرمایه ای را در اولویت اعتباری خود دارد و تا شروع دهه فجر  سال جاری 48 درصد تسهیلات پرداختی این بانک به صورت سرمایه ای و مابقی در قالب سرمایه در گردش بوده است .

ایشان همچنین با اشاره به ابزارهای  تعهدی این بانک گفت : از ابتدای سالجاری تا شروع دهه فجر  تعداد 838 فقره ضمانتنامه به مبلغ 6000میلیارد ریال ، تعداد 8 فقره گشایش اعتبارات اسنادی ریالی (LC داخلی) به مبلغ 253 میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان بوشهرصادر شده است.

قالب دلخواه شما