میز خدمت بانک کشاورزی استان لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

میز خدمت بانک کشاورزی استان لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد
مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان با هدف تقویت خدمات دهی و پاسخگویی مستقیم به مردم ، با حضور مدیر شعب بانک در استان، معاونین و شماری از کارکنان این بانک در طرح شمیم خدمت نماز جمعه خرم آباد که روز جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و در آستانه دهه مبارک فجر در محل مصلی الغدیر برگزار شد مشارکت نمود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ، در این مراسم مدیران این بانک در راستای تکریم ارباب رجوع ، ارائه خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم پاسخگوی پرسش ها و درخواست های مردمی در حوزه های کاری مربوطه بودند و در پایان نیز همراه سایر نمازگزاران نماز عبادی- سیاسی جمعه را اقامه کردند.
این گزارش می افزاید : حجت‌الاسلام شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد با بازدید از محل استقرار میز خدمت بانک کشاورزی در طرح شمیم خدمت و استماع گزارش خلاصه ای از عملکرد بانک کشاورزی استان ، با ارائه رهنمودهای لازم به گفتگو با مدیران این بانک و مراجعه کنندگان پرداخت .
شایان ذکر است بعد از نماز باشکوه جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد از سوی امام جمعه موقت خرم آباد از سه تن از خانواده معظم شهدا که در بانک کشاورزی شاغل می باشند با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

قالب دلخواه شما