مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد: اقدامات مثبتی در راستای تحقق سند تحول دیجیتال در بانک کشاورزی انجام شده است

مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد: اقدامات مثبتی در راستای تحقق سند تحول دیجیتال در بانک کشاورزی انجام شده است

دکتر حسن کیائی مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه کمیته تحول دیجیتال بانک کشاورزی، با بیان اینکه انگیزه، نشاط و پویایی در حوزه نوآوری و تحول بانک کشاورزی مشهود است، اظهار داشت: اقدامات روبه جلو و مثبتی در راستای تحقق سند تحول دیجیتال در این بانک انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک کشاورزی برگزار شد، کیائی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های بانک کشاورزی در مراحل تکمیلی قرار دارند و به زودی شاهد به ثمر نشستن آنها خواهیم بود، افزود: خوشبختانه در بانک کشاورزی، تحول دیجیتال و ارائه محصول، در راستای اهداف و رسالت بانک صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتبار، تجربه و جایگاه اثرگذار بانک کشاورزی در حوزه بین الملل، ضروری است خدمات و محصولاتی نیز در قالب تحول دیجیتال در این حوزه تعریف و ارائه شود.   

بر اساس این گزارش، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی نیز طی سخنانی با تاکید بر وجود زیرساخت های قوی و بدنه کارشناسی و مدیریتی توانمند در بانک کشاورزی، اظهار داشت: طی 18 ماه گذشته اقدامات مثبت فراوانی در حوزه تحول دیجیتال انجام شده و با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته، با سرعت در حال پیمودن مسیرهای تعریف شده در نقشه راه برای دستیابی به اهداف تعیین شده هستیم.

وی تصریح کرد: در این مدت با تقویت حوزه های کسب و کار، تغییرات ساختاری، بهبود فرآیندها و اقدامات نظارتی لازم، تلاش کرده ایم در راستای برنامه ریزی های جدید و تحولات مثبت و رو به جلو گام برداریم و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر و اراده ای که در مجموعه بانک وجود دارد، در سال آینده شاهد به ثمر رسیدن پروژه های مهم و اثرگذاری در بانک کشاورزی باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه، که اعضای کارگروه تحول دیجیتال وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران و کارشناسان پروژه های تحول دیجیتال بانک کشاورزی و نمایندگان شرکت گسترش فناوری های نوین نیز در آن حضور داشتند، ضمن معرفی و تشریح عملکرد پروژه های بانک کشاورزی در مسیر نقشه راه تحول دیجیتال این بانک، هدف گذاری ها، برنامه های توسعه ای آتی و راهکارهای بهبود و پیشبرد فرآیندهای اجرایی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

این گزارش می افزاید: راه اندازی سوپر اپلیکیشن باران با امکان افتتاح حساب و احراز هویت غیرحضوری و بهره مندی از سرویس ویژه انتقال وجه هوشمند، راه اندازی پلتفرم مدیریت زنجیره تامین پالیز، سامانه تسهیلات غیرحضوری آسان، کیف پول نوینکست، فعال سازی ریال دیجیتال، پلتفرم کالای ایرانی، پالیز مارکت، پیام رسان مهر، سامانه بازارگاه محصولات کشاورزی، بازنگری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، پیاده سازی فرآیندها و سرویس ها با بهره گیری از BPMS، پروژه حاکمیت داده، هوش تجاری، طراحی و توسعه نظام توسعه محصول در بانک و ... از جمله اقدامات موفق بانک کشاورزی در راستای تحقق طرح تحول دیجیتال این بانک بوده است.

قالب دلخواه شما