قدردانی استاندار کردستان از زحمات کارکنان بانک کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کردستان زارعی کوشا استاندار کردستان امروز دوشنبه 28 اسفند ماه 1402 و علی رغم تراکم کاری فراوان در مراسم تجلیل از خدمات فرزندان شهید شاغل در بانک کشاورزی و گرامیداشت روز شهداء شرکت کردند .
استاندار کردستان در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در بانک کشاورزی استان اظهار کرد: معتقدم هر کسی برای نعمتی به اندازه ای ارزش قائل است که برای آن زحمت کشیده و سرمایه گذاری کرده باشد.
وی با اشاره به اینکه نعمتی که بدون هزینه بدست آید قدر آن دانسته نمی شود، افزود: از آنجا که خانواده شهدا و ایثارگر بیشترین سرمایه گذاری را در نظام کرده اند این افراد بیشتر از دیگران قدر انقلاب را می دانند و صادق ترین و امین ترین افراد نسبت به نظام هستند.
استاندار کردستان با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگر در کشور ما مظلوم و در کردستان مظلوم تر هستند، ادامه داد: به دلیل نقص و ضعفی که در مدیرت و برنامه ریزی و رسانه های ما وجود داشته است خیلی ها تصور می کنند خانواده شهدا سر سفره لامتنهای نشسته اند و به هیچ کسی پاسخگو نیستند.
زارعی کوشا جامعه ایثارگران شاغل در ادارات را جزو نیروهای کارآمد هر نهاد و سازمانی خواند و بیان کرد: در شرایط کنونی مهمترین رسالت همه این است که فرصت سوزی نکنیم و سرگرم حواشی آسیب زا نشویم.
زارعی کوشا ادامه داد: بانک کشاورزی کردستان جزو بانک هایی در استان است که میزان مصارف آن بیشتر از منابعش بوده و این نشان می دهد نماینده استان در بانک بوده اند نه برعکس آن.و اینجانب به نوبه خود از زحمات کارکنان بانک کشاورزی تشکر می کنم .

قالب دلخواه شما