با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد طالبی به عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی معرفی شد

با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد طالبی به عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی معرفی شد

دکتر محمد طالبی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسمی که با حضور دکتر دانش جعفری وزیر امور اقتصادی ودارایی، دکتر پورمحمدی معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی، دکتر طالبی مدیر عامل انتصاب شده، دکتر نوربخش مدیر عامل سابق بانک کشاورزی و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان این بانک روز شنبه 17آذرماه سالجاری در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، حکم مدیر عاملی دکتر طالبی به وی ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش ، در ابتدای این مراسم دکتر سید حسن نوربخش با قدردانی از تلاش کارکنان زحمتکش بانک کشاورزی به بدهی 1300 میلیارد تومانی دولت به این بانک اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد تا در خصوص تامین 25درصد منابع مورد نیاز بخش کشاورزی که تنها 8درصد آن دراختیار بانک کشاورزی است،تدابیر لازم از سوی مسوولان اندیشیده شود.
وزیر امور اقتصادی ودارایی نیز در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که می بایست از توفیقات گذشته درس گرفته و دستمایه سیاست های آینده نماییم افزود:بخش کشاورزی از اهمیت قابل توجهی برخورداراست و با توجه به ظرفیت های موجود دراین بخش، توسعه آن می تواند یکی از عوامل مهم در راستای فقر زدایی باشد.
دانش جعفری در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های دکتر نوربخش که با همدلی و همیاری پرسنل صدیق بانک صورت گرفته بود ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از سیاستهای جذب منابع بیشتر از مردم و روند تجاری شدن بانک کشاورزی ، منابع این بانک تقویت شده و پاسخگوی نیاز بخش کشاورزی باشد.
درپایان این مراسم دکتر طالبی مدیر عامل انتصاب شده بانک کشاورزی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در این بانک ، بانکها را به عنوان بزرگترین مولفه مالی در توسعه اقتصادی معرفی نمود و نقش کشاورزی را در مسیر این توسعه بسیار مهم دانست.
دکتر طالبی با اشاره به تجارب گذشته بانک کشاورزی تعامل بین بانکداری تخصصی و تجاری را تضمین کننده آینده مناسب برای این بانک و بخش کشاورزی دانست و در این مسیر همت و تلاش همکاران را خوستار شد.


تصاویرمراسم معارفه دکتر محمد طالبی مدیر عامل جدید بانک کشاورزی

قالب دلخواه شما