دکتر محمد طالبی: بانک کشاورزی منظر نگاه اقتصادی به بخش کشاورزی است

دکتر محمد طالبی: بانک کشاورزی منظر نگاه اقتصادی به بخش کشاورزی است

مدیر عامل بانک کشاورزی در نشست کاری با مرکز تحقیق و توسعه بانک ضمن تاکید بر طراحی افکار نوین و بنیادی که سبب ارتقاء نظام بانکی شود ، اظهار داشت : بانک کشاورزی منظر نگاه اقتصادی به بخش کشاورزی است . وی در ادامه افزود :مرکز تحقیق و توسعه اتاق فکر بانک است و با توجه به پیشرفت های سریع در علم ، تکنیک و دانش ، مرکز تحقیق و توسعه می تواند زمینه بهره مندی بیشتر از این پیشرفت ها را برای بانک کشاورزی فراهم کند .
دکتر محمد طالبی به اهمیت نوآوری فرآیندی ، تنوع به محصولات و ارائه خدمات جدید با دیدگاه نوین تاکید نمود و ضمن ارج نهادن به فعالیتهای مرکز تحقیق و توسعه بیان داشت : این مرکز همواره میبایست با ارتقاء سطح دانش ، مهارت و بهره مندی از تجربه با ارائه ایده های جدید ، بانک کشاورزی را برای حرکت به سمت تعالی و توسعه یاری کند .
این نشست کاری در روز شنبه 24 آذر ماه سال جاری ساعت 11 لغایت 30/12 با حضور قاسم محمدی مشاور عالی مدیر عامل ، دکتر عباس عرب مازار مدیر امور مرکز تحقیق و توسعه و محمد تقی جمشیدی معاون این مرکز برگزار شد ، دکتر عرب مازار به بیان فعالیتهای این مرکز در سنوات گذشته پرداخت و به برونسپاری تحقیقات و اولویتهای کاری در این حوزه اشاره نمود.

قالب دلخواه شما