دکتر طالبی درجمع بازنشستگان بانک کشاورزی:خدمت در این بانک نعمتی متفاوت و هم نشینی با کارکنان آن لذت مضاعفی دارد

دکتر طالبی درجمع بازنشستگان بانک کشاورزی:خدمت در این بانک نعمتی متفاوت و هم نشینی با کارکنان آن لذت مضاعفی دارد

حسن اعتماد مراجع بیرونی اعم از دولت،مجلس،دستگاه ها و تشکل های بیرونی به بانک کشاورزی سرمایه و امتیاز بزرگی برای این بانک است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی عصر روز سه شنبه بیست ویکم تیرماه در دیدار با بازنشستگان این بانک، ضمن اعلام این مطلب افزود:در نتیجه این حسن اعتماد افزایش سرمایه بانک کشاورزی در سال گذشته به میزان 30 هزار میلیارد ریال تصویب شد.
وی مجوز انتشار 20 هزار میلیارد اوراق مشارکت بانک کشاورزی و همچنین اختصاص 10درصد از منابع توسعه ملی به بخش کشاورزی با عاملیت این بانک را نیز نتیجه چنین اعتمادی دانست و یاد آور شد،رایزنی ها و تلاش های کارکنان بانک منجر به اعتماد مراجع بیرونی و این مصوبات شد.
دکتر طالبی با ابراز خرسندی از حضور درجمع بازنشستگان بانک کشاورزی گفت : خدمت در این بانک نعمتی متفاوت و هم نشینی با کارکنان آن لذت مضاعفی دارد.
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه کارکنان این بانک از سطح علمی بالا و تجربه معنی دار برخوردارند اظهار داشت: ابراز رضایت مجامع نتیجه ایثار و زحمات زیادی است که کارکنان متحمل می شوند تا فشار کمتری به فعالان بخش کشاورزی وارد شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساعدت های بازنشستگان در پیشبرد اهداف بانک اشاره و ابراز امیدواری کرد شاغلان فعلی نیزامانتدارخوبی باشند و آنگونه که شایسته است از آن نگهداری کنند و روز به روز برای ارتقای آن تلاش کنند.
دکتر طالبی افزود: بانک کشاورزی همراه با توسعه نظام بانکی، یک بانک پیشرو است و کارهای نمونه، بی بدیل و جدیدی را به شبکه بانکی کشور ارائه می دهد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش ضمن قدردانی از تلاش های کانون بازنشستگان این بانک فعالیت های انجام شده برای تشکیل صندوق بازنشستگی بانک ها را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برون سپاری خدمات از توان و تجربه همکاران بازنشسته استفاده خواهد شد.

قالب دلخواه شما