خدمت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مایه افتخار همکاران بانک کشاورزی است

خدمت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مایه افتخار همکاران بانک کشاورزی است

اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کمک به کل جامعه است.
سیدحجت اله اژدر مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در دیدار با حامد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت : خدمت به مددجویان مایه افتخار همکاران بانک کشاورزی است و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به آنان گامی در جهت ریشه کنی فقر در جامعه است و هر طرحی که دولت خدمتگزار ارائه داده در راستای فقرزدایی و حرکت به سمت جامعه سالم است و اجرای این گونه طرح ها آرامش و امنیت جامعه را به دنبال دارد .
مدیر استان خوزستان در بخش دیگری از صحبت های خود بر پرداخت نظارت شده تسهیلات با لحاظ کردن توانمندی مجریان و به دور از هر گونه اعمال سلیقه تأکید کرد و نقش آموزش توجیهی را برای مددجویان در دستیابی به اهداف طرح مثمرثمر دانست .
حامد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره )خوزستان ضمن قدردانی از همکاری و حمایت بانک کشاورزی در سنوات گذشته اظهار امیدواری کرد در سالجاری با همکاری سیستم بانکی و علی الخصوص بانک کشاورزی امکان ایجاد 10 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فراهم شود .
عبدالصمد صناعی مدیر گروه اعتبارات مدیریت نیز در این جلسه خلاصه ای از عملکرد بانک در سال گذشته را ارائه و بر تسریع در توزیع اعتبار و اجرای طرح در استان تاکید کرد .

قالب دلخواه شما