مدیر عامل بانک کشاورزی : سال 1387 سال شکوفایی استعدادهای نهفته در بانک برای خدمت رسانی بهتر به مردم و مشتریان است

مدیر عامل بانک کشاورزی : سال 1387 سال شکوفایی استعدادهای نهفته در بانک برای خدمت رسانی بهتر به مردم و مشتریان است

مراسم دیدار نوروزی مدیر عامل بانک و اعضاء هیئت مدیره با همکاران روز چهارشنبه 14 فروردین ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد .
در این مراسم که مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران امور ، روسای ادارات و جمعی از همکاران شاغل و بازنشسته حضور داشتند ، دکتر طالبی در ابتدای سخنان خود سال جدید و تقارن آن با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفته و برای کلیه همکاران و خانواده های محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد .و اظهار امیدواری کرد که این میمنت و مبارکی موجب شود تا سال 1387 بسیار فراتر از سال های دیگر برای کشور عزیزمان قرین پیروزی و موفقیت باشد .
دکتر طالبی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال نوآوری و شکوفایی اظهار داشت :
به نظر می رسد در این مقطع از عمر انقلاب اسلامی و تلاش ها و کوشش هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است انتخاب این نام می تواند معنا و مفهوم خاص خود را داشته باشد انشاءالله سال 1387 سالی آکنده از پیروزی ، موفقیت ، سرفرازی توام با سلامتی و تندرستی باشد.
وی همچنین ابراز داشت: خط و مشی ها و سیاست هایی برای سال 1387 تعیین شده و به نظر می رسد امسال فرصت مناسبی برای بهره گیری از استعدادها و توانایی های موجود در بدنه بانک کشاورزی باشد و این زمینه می تواند فرصت پیشرفت بانک عزیزمان را فراهم کند .
دکتر طالبی همچنین بر شبکه های نوآوری نیز اشاره کرد و ا فزود: امروزه R&D از مفهوم تحقیق و توسعه به مفهوم ارتباط و توسعه تغییر یافته است چرا که سازمانهایی موفق و پیشرو هستند که توانسته اند با سازمانها و افرادی در بیرون سازمان که ایده های جدید دارندارتباط برقرار کنند. امروزه نوآوری برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان است و این امر از طریق شناخت و دستیابی ایده های خارج از سازمان امکان پذیر است و بیشترین پایبندی به شعار نوآوری آن است که بتوانیم نوآوری را در سازمانهای خود نهادینه کنیم و این امر برای بانکها بیشتر از سایر سازمانها اهمیت دارد .
دکتر طالبی با اشاره به موضوع بانکداری از راه دور بعنوان نیاز روز عمده مشتریان بانکها گفت : اگر ما بتوانیم با بهره گیری از ابزارهای مخابراتی و اینترنتی این امر را توسعه دهیم در حقیقت به نیاز اکثر مشتریان توجه کرده و با تکنولوژی موجود در سازمان نوآوری را محقق ساخته ایم.

مدیر عامل بانک با اشاره به تاکید رئیس جمهور محترم در خصوص برقراری ارتباط بیشتر کارگزاران با مردم اظهار داشت: بانک کشاورزی به دلیل ماهیتی که دارد ماموریت خطیری را عهده دار می باشد و ما باید تلاش کنیم با حضور بیشتر در استانها ، ضمن ارتباط نزدیک تر با مردم و همکارانمان کاهش ارتباطات مکاتبه ای و بخشنامه ای؛ ارتباط بین صف و ستاد را تقویت کنیم .
دکتر طالبی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از حضور بازنشستگان بانک در این دیدار صمیمانه گفت: امیدوارم سال 1387 سال شکوفایی استعدادهای نهفته در بانک کشاورزی برای خدمت رسانی بهتر به مردم و مشتریان باشد و بتوانیم ثابت کنیم که در این زمینه همچون گذشته بهتر و برتر هستیم.
گفتنی است در این مراسم دکتر درویش کسرایی به نمایندگی از بازنشستگان بانک ، سال جدید را تبریک گفته و مطالبی را در خصوص تاریخچه و عملکرد بانک بیان نمود .

قالب دلخواه شما